Endnu en.. Hvad ser I?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Afstemning: Positiv eller negativ?

Du skal være logget ind, for at kunne deltage i afstemningen.

1.117 visninger
13 svar
6 synes godt om
12. december 2015

Sabone

Ja, spørgsmålet siger sig selv.. 

Positiv eller negativ? 

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. december 2015

Spiloppi

Sabone skriver:

Ja, spørgsmålet siger sig selv.. 

Positiv eller negativ? 

Har stemt blankt, for jeg vil ikke udelukke en streg helt! Hvor langt ville du være? Jeg synes jeg kan ane noget ULTRA svagt, lidt sådan som min egen så ud da jeg testede omkring 3+3! Så krydser fingre for dig, og vil håbe for dig at den udvikler sig over de næste par dage, du må bare lige have tålmodighed! Selvom det jo er pisse svært...  

Anmeld Citér

12. december 2015

Sabone

Spiloppi skriver:

Har stemt blankt, for jeg vil ikke udelukke en streg helt! Hvor langt ville du være? Jeg synes jeg kan ane noget ULTRA svagt, lidt sådan som min egen så ud da jeg testede omkring 3+3! Så krydser fingre for dig, og vil håbe for dig at den udvikler sig over de næste par dage, du må bare lige have tålmodighed! Selvom det jo er pisse svært...  

Det er nemlig pisse svært, men det er det eneste der skal til 

Jeg er 3+3.. Så det er stadig meget tidligt, men efter abort håber jeg bare så meget 

Anmeld Citér

12. december 2015

Spiloppi

Sabone skriver:

Det er nemlig pisse svært, men det er det eneste der skal til 

Jeg er 3+3.. Så det er stadig meget tidligt, men efter abort håber jeg bare så meget 

Åh forståeligt! Men heldigvis er det meget tidligt, så du kan jo sagtens være gravid alligevel, har du nogle symptomer på graviditet siden du tester før tid? Jeg tror faktisk min test 3+3 først fik den ultra svage streg efter tid, så det var jo absurd frustrerende, hehe... Ventetiden er hård!! 

Anmeld Citér

12. december 2015

Sabone

Spiloppi skriver:

Åh forståeligt! Men heldigvis er det meget tidligt, så du kan jo sagtens være gravid alligevel, har du nogle symptomer på graviditet siden du tester før tid? Jeg tror faktisk min test 3+3 først fik den ultra svage streg efter tid, så det var jo absurd frustrerende, hehe... Ventetiden er hård!! 

Ja, det er så frustrerende.. Og så pisse irriterende, at jeg ikke bare kan vente..  

Jeg har halsbrand som en i fanden, men ellers ikke, men det har jeg heller ikke haft med de andre graviditeter 

Anmeld Citér

12. december 2015

Spiloppi

Sabone skriver:

Ja, det er så frustrerende.. Og så pisse irriterende, at jeg ikke bare kan vente..  

Jeg har halsbrand som en i fanden, men ellers ikke, men det har jeg heller ikke haft med de andre graviditeter 

Nå okay, man kan jo virkelig også nemt overfortolke kroppens signaler! IH!  Giv lige en update når du tester igen! 

Anmeld Citér

12. december 2015

Sabone

Spiloppi skriver:

Nå okay, man kan jo virkelig også nemt overfortolke kroppens signaler! IH!  Giv lige en update når du tester igen! 

Ja, det er da virkelig ingen problem 

Det kan du tro, jeg gør  Vil forsøge at vente til mandag eller tirsdag 

Anmeld Citér

15. december 2015

Spiloppi

nå har du så fået testet?

Anmeld Citér

15. december 2015

Sabone

Spiloppi skriver:

nå har du så fået testet?

Jeps og har været ved lægenn

Jeg er gravid og skal til scanning på fredag 

Anmeld Citér

15. december 2015

EnNyVerden

Sabone skriver:

Jeps og har været ved lægenn

Jeg er gravid og skal til scanning på fredag 

Tillykke!  Hvor langt er du henne, siden du skal scannes allerede?  

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.