Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Vi har købt vores juletræ
Og vil meget gerne have det und i min stue her i weekenden..
Kan man godt gøre det Ca 14-12 dage inden juleaften (???? Det er ikke en nordmandsgran træ
??*???
Anmeld Citér
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
hvorfor skulle du ikke kunne det det bestemmer du da.
vi har haft vores inde siden dagen før 1 advent. det er så et plastik men det ses ikke når først det er pyntet med lys og kugler
prinsessen&prinsen skriver: Vi har købt vores juletræ Og vil meget gerne have det und i min stue her i weekenden.. Kan man godt gøre det Ca 14-12 dage inden juleaften (???? Det er ikke en nordmandsgran træ ??*???
Hvis du stiller det i en fod med vand, og knuser en panodil i vandet, så burde det holde sig
Jeg ved bare ikke lige hvordan jeg skulle få lidt vand ned i træfoden til juletræet??
prinsessen&prinsen skriver: Jeg ved bare ikke lige hvordan jeg skulle få lidt vand ned i træfoden til juletræet??
Ei det kan du ikke, det skal være en fod lavet til at indeholde vand
Mom skriver: Hvis du stiller det i en fod med vand, og knuser en panodil i vandet, så burde det holde sig
Er det seriøst?! ... Aldrig hørt at man kan knuse en panodil i vand og lade juletræ stå i.
Bshizzle skriver: Er det seriøst?! ... Aldrig hørt at man kan knuse en panodil i vand og lade juletræ stå i.
Jeps seriøst. Hørte om det sidste år, noget med at det skulle holde træet friskt
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128