Babynest, lift, voksi?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

4.299 visninger
7 svar
0 synes godt om
10. december 2015

Mom2Two

Jeg er sat til juli, og jeg går nu og tænker på om jeg ska købe en babynest, eller en lift? Eller måske en voksi? 

Hvad brugte i? Og hvad var jeres farvorit? 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. december 2015

anna111

Profilbillede for anna111

Hehe jeg er måske ikke den bedste at spørger om det. 

Vi har en baby nest som min farmor hat syet til os og elsker at bruge den hun sover i den hver dag i vuggen vi kan osse finde på at bruge den i barnevognen når vi er ude 

Vi bruger osse vores lift hver dag den sover hun i om natten ved siden eller midten af vores seng. Da hun er lidt mere "beskyttet" i den.

Og så har vi en dondio pose til hende som vi osse ofte bruger når vi skal ud da den er lækker varm og man slipper for at skulle pakke dem voldsomt ind og så er der bære stropper i så den fungere som en lift 

Anmeld Citér

10. december 2015

Mullesmith

Mom2Two skriver:

Jeg er sat til juli, og jeg går nu og tænker på om jeg ska købe en babynest, eller en lift? Eller måske en voksi? 

ingen grund til en voksipose ik før der bliver vinter ihvertfald. Lift er en god ting så barnevognen ikke virker alt for stor i starten og liften kan have samme funktion som en nest når man stiller den i tremmesengen, en slags sengeformindsker. Jeg har selv lige syet 3 Babynest fordi jeg synes de var mega smarte at have, til at ligge baby i, når man er i sofaen eller imellem mor og far. Har også to inderdyner til voksiposer, som jeg vil sy betræk til når min baby bliver lidt størrer og skal  sove ude når det er koldt, og liften er blevet for trang.

Anmeld Citér

10. december 2015

EKAB

Profilbillede for EKAB

Jeg var enormt glad for liften, fordi den skærmede ham af, så han kunne sove i fred, uanset hvor vi befandt os. 

Anmeld Citér

10. december 2015

linkon

Jeg er meget glad for babynest! Den har min datter kunnet bruge i over 10 måneder nu, og den kan være med os id på rejser og besøg, så hun altid har noget trygt og genkendelig! 

Jeg er fra Norge og der har jeg aldrig set nogen bruge lift, og i Norges største babybutik har de kun en lift i hele sortimentet, så jeg har aldrig set det smarte med en lift, hehe :-) 

Anmeld Citér

10. december 2015

Benjamins'mor

Mom2Two skriver:

Jeg havde aldrig hørt om babynest da jeg fik mine børn, så sådan en har jeg ikke erfaring med. 

Vi havde kun lift til den ældste, var vi rigtigt glade for. Til den mindste havde vi slee-bee (ligesom voksi), hun er født i oktober og vi brugte den først omkring december. Ellers brugte vi lift. 

Vil mene voksi er alt for varm til om sommeren. Min søn fik slee-been i dåbsgave i april, den var alt for varm til ham, så vi fik den først i brug til vores datter. 

Anmeld Citér

11. december 2015

migxher

Vi har en voksi men den er blevet brugt meget lidt. (: 

Anmeld Citér

11. december 2015

Spiloppi

Jeg vil mene alle tre er nødvendige, eller i hvert fald dejlige at have Voksi til barnevognen, også skøn at folde ud på gulvet når man er gæster hos andre...Kommer jo både med sommer og vinterdyne, men er da enig med de andre i, at den er mest relevant om vinteren. Men hvis du skal føde til juli så er det jo også fint, da du så kan bruge den fra efteråret Babynest er perfekt til at ligge mellem mor og far i sengen, alternativt til når babyen ligger i sofaen, så får den de trygge rammer. Eller til at tage med når man skal sove hos andre, for tryghedens skyld. Liften der jo ofte følger med barnevognen, er rigtigt fin at have i stuen til når babyen skal sove om dagen - eller til at bruge i barnevognen hvis det fx. er for varmt til voksien Dermed ikke sagt at man SKAL have alle tre, men alle jeg kender og mig selv er super glad for at have dem alle tre Hvis jeg skulle vælge mellem de tre, havde jeg nok valgt voksien med sommer og vinterdyne Held og lykke med at finde ud af hvad der vil fungere for dig 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.