(marts) Stor tøs

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

397 visninger
7 svar
0 synes godt om
21. september 2009

MoarHvidovre

Profilbillede for MoarHvidovre
Elsker mine unger; Lina og Luka :0)
Så er vi lige kommet hjem fra åbent hus hos sp'erne og Lina blev både målt og vejet.

Hun vejer nu 9,3 kg og er 74 cm - en stor dejlig tøs. Hun bliver 6 måneder på torsdag.

Jeg har lige kigget i Luka's bog og han vejede 7,9 kg og var 72 cm da han var ca. samme alder.

Ha en dejlig dag.

Kh.
Katja

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. september 2009

Diana...

Dejlig stor pige   Lucas vejet 9800 da han blev 6 måneder han bliver 7 måneder idag så der skal han på vægten igen men tror ikke det det ville han har taget på. 

Anmeld

21. september 2009

MoarHvidovre

Ja, det er nogen dejlig store børn vi har fået  Men håber ikke, at det fortsætter. Det ender med, at jeg ikke kan bærer hende mere

Anmeld

21. september 2009

Misjelle

Katja... skriver:

Så er vi lige kommet hjem fra åbent hus hos sp'erne og Lina blev både målt og vejet.

Hun vejer nu 9,3 kg og er 74 cm - en stor dejlig tøs. Hun bliver 6 måneder på torsdag.

Jeg har lige kigget i Luka's bog og han vejede 7,9 kg og var 72 cm da han var ca. samme alder.

Ha en dejlig dag.

Kh.
Katja

Ej så fin hun er ... glæder mig til at se din store pige . Linus er jo stadig en lille undermåler her i gruppen hehe, men det skal der jo også være plads til .

Anmeld

21. september 2009

MoarHvidovre

Misjelle skriver:

Ej så fin hun er ... glæder mig til at se din store pige . Linus er jo stadig en lille undermåler her i gruppen hehe, men det skal der jo også være plads til .

Der er plads til alle

Lidt mærkeligt, at Lina er så stor en pige - det var hendes storebror slet ikke.

Anmeld

22. september 2009

Misjelle

Katja... skriver:

Der er plads til alle

Lidt mærkeligt, at Lina er så stor en pige - det var hendes storebror slet ikke.

Tror næsten Linus følger Luka så . Det kan være min næste bliver en "stor" pige/dreng, mener også at have læst at nr. 2 ofte er større end det første.

Anmeld

22. september 2009

MoarViborg

Skønt

Maya bliver ½ år i dag, og vi skal til åbent hus her over middag! Spændende - ved at være et stykke tid siden hun er blevet vejet!

Anmeld

22. september 2009

Mca<3

Ihh hvor er hun blevet stor   Tror næsten hun vejer mere end Alex ,,  Har ikke fået vejet ham længe, han har ikke været så begejstret for mad så har stået stille meget længe MEENN i går  For første gang spiste han broccoli. blomkål og kartofler ... Yesssss

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.