Hej alle - har brug for nogen af jeres erfaringer. Jeg skal i gang igen med fertilitetsbehandling i oktober for 4. gang og har et brændende ønske om at blive sygemeldt de 14 dage mellem ægoplægning og blodprøven.
Jeg er ved at gå ud af mit gode skind over at skulle på arbejde - både fordi jeg ikke kan holde ud at være omkring andre menesker, men også fordi det nu ikke er lykkedes 3 gange i træk og jeg føler at jeg bør undgå stress fra arbejdpresset og gøre alt hvad jeg kan for at passe på mig selv. Jeg er nødt til at gøre alt hvad der står i min magt for at få æggene til at blive derinde denne gang.
Men kan man godt få en sygemelding af sin læge på det grundlag? Jeg har en fornemmelse af at jeg virkelig skal have en god grund for at få en sygemelding og jeg kan ikke finde ud af om det er grund nok.

Og så stresser jeg helt vildt over at skulle sige det til min chef. Hun kender godt til min situation, men jeg er nervøs for hvordan hun vil reagere på en sygemelding. Er der nogen der har gode forslag til hvordan man kunne takle det?
Håber så meget at høre fra nogen af jer...
Anmeld