Hvornår tager i jeres juletræer ind?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.834 visninger
10 svar
5 synes godt om
8. december 2015

Lisbeth1985

Hej piger.

Jeg har i dag fået leveret mit juletræ,som pt. står i carporten. Jeg glæder mig til at få det indenfor,men vil nødigt gøre det for tidligt,så træet taber nålene. Hvornår tager i jeres ind? Og bruger i en fod med eller uden vand?

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. december 2015

Mullesmith

Lisbeth1985 skriver:

Hej piger.

Jeg har i dag fået leveret mit juletræ,som pt. står i carporten. Jeg glæder mig til at få det indenfor,men vil nødigt gøre det for tidligt,så træet taber nålene. Hvornår tager i jeres ind? Og bruger i en fod med eller uden vand?

Vores har været inde siden 1. Søndag i advent og vi bruger fod uden vand. Vi har er miniature juletræ fra Netto i år, ungerne har pyntet det 

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld Citér

8. december 2015

Lisbeth1985

Vores har været inde siden 1. Søndag i advent og vi bruger fod uden vand. Vi har er miniature juletræ fra Netto i år, ungerne har pyntet det 

Hvor er det lille og fint! 

Anmeld Citér

8. december 2015

Mamalou

Vores blev pyntet 1. søndag i advent. Vi er ikke hjemme i julen, så derfor har vi været tidligt ude, så min søn og jeg kunne få glæde af det. Jeg har en juletræsfod med vand i, det anbefalede forhandleren. 

Vh. Louise 

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld Citér

8. december 2015

Lisbeth1985

Mamalou skriver:

Vores blev pyntet 1. søndag i advent. Vi er ikke hjemme i julen, så derfor har vi været tidligt ude, så min søn og jeg kunne få glæde af det. Jeg har en juletræsfod med vand i, det anbefalede forhandleren. 

Vh. Louise 

Hvor er det fint og hyggeligt :-)

Anmeld Citér

8. december 2015

Mor1986

Vi køber et i næste weekend. Det kommer dog først ind den 23 december. Hader alle de nåle der ligger rundt omkring

Anmeld Citér

8. december 2015

B&J

Her kommer det ind den 21-22-23 det er meget forskelligt 

Anmeld Citér

8. december 2015

Rockertand

Lisbeth1985 skriver:

Hej piger.

Vi fælder selv, og det bliver den 19. december i år.

Træet kommer ind den sidste weekend inden jul (så i år kommer det ind med det samme), men normalt fælder vi 2 weekender inden, og så hænger det i vores hal indtil det skal ind.

Vi har ikke fod med vand, det behøver man slet ikke, hvis man køber ædeltræer.

Anmeld Citér

8. december 2015

Benjamins'mor

Vi har aldrig juletræ hjemme, men ved mine svigerforældre tager de det ind dagen før jul og så hjælper vi alle med at pynte.

Anmeld Citér

8. december 2015

Mor11

Profilbillede for Mor11

Var ude og fælde søndag og tog det ind samme dag fod uden vand, sælgeren mente at den sort sagtens kunne holde til juleaften. 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.