Blandet dreng

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Denne annonce er låst

Annoncen er ikke længere aktiv. Den kan være udløbet eller varen er solgt.
658 visninger
5 svar
1 synes godt om
8. december 2015

lineog4

Ville have været ude og sælge på julemarked i dag, men havde kun lidt (da meget heldigvis bliver solgt bare via Facebook) og min trold og jeg havde det for hyggeligt i København. 

Derfor lidt blandet dreng:

gule bukser str 68, 50 kr

brune og petroleum bukser str 74, 50 kr stykket

fodboldbluse str 110, 70 kr

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. december 2015

An&Jo

Hvad vil det koste for et par simple ballon bukser med elastik i benåbningen i str 122/128 til en dreng?? og tager du overhovedet imod bestilling?? Stoffet er ligemeget, bare de er nemme at bevæge sig i og ikke sidder stramt ned af benen..  

Anmeld

8. december 2015

lineog4

An&Jo skriver:

Hvad vil det koste for et par simple ballon bukser med elastik i benåbningen i str 122/128 til en dreng?? og tager du overhovedet imod bestilling?? Stoffet er ligemeget, bare de er nemme at bevæge sig i og ikke sidder stramt ned af benen..  

Hvis jeg har stof til det så cirka 60-70 kr, hvis jeg skal ud og købe stoffet så stoffets pris plus lidt ekstra

Anmeld

8. december 2015

An&Jo

lineog4 skriver:

Hvis jeg har stof til det så cirka 60-70 kr, hvis jeg skal ud og købe stoffet så stoffets pris plus lidt ekstra

Hvad har du hjemme af stof hvor der er nok til det?? 

Anmeld

8. december 2015

Inger

Profilbillede for Inger
Mine guldklumper, Marie 101013 og Kristian 240715 :-)

Jeg vil rigtig gerne købe de brune bukser, i str 74, min søn er 4,5 mdr gammel og er i rigtig god foderstand, og de ser dejlig løse ud om lårene, hvilket er hans "problem" 

Det er virkelig flot det du laver, er dybt misundelig over at jeg ikke hørte bedre efter til håndarbejde i sin tid 

Anmeld

8. december 2015

lineog4

Inger skriver:

Jeg vil rigtig gerne købe de brune bukser, i str 74, min søn er 4,5 mdr gammel og er i rigtig god foderstand, og de ser dejlig løse ud om lårene, hvilket er hans "problem" 

Det er virkelig flot det du laver, er dybt misundelig over at jeg ikke hørte bedre efter til håndarbejde i sin tid 

De er alle samme mønster, men vil sige de petroleum har mere stræk. Men ja tror de har meget vidde om lårene - det er er mønster jeg ikke har brugt til mine egne, men det ene billede jeg har set af dem i anvendelse der så de posede ud. Du kan bare sende en pb.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.