Veninde færdig med uddannelse

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

817 visninger
2 svar
4 synes godt om
8. december 2015

anjo01

Hej derude. 

Min veninde skal til sin sidste eksamen imorgen, hvor hun skal forsvare sin fagopgave. Det er ikke den dag hun får sit diplom, men er ikke sikker på at jeg kan komme med den dag. Jeg regner med at tage hen og sige tillykke til hende imorgen, når hun har været oppe. Hun ved endnu ikke om hun skal ud med sine klassekammerater og spise frokost og fejre det, men tænker alligevel at jeg vil tage hen og sige tillykke, selvom det er list en køretur. Er det for meget at tage blomster med?? Bør jeg have mere med??

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. december 2015

Berta

Hej

Tag afsted. Og tag gerne blomster med. Jeg er sikker på hun bliver glad. Du kan også tage en gave med hvis du synes hun skal have sådan en. Hvis du ved hun senere holde en fest så kan du evt også vente med gaven til der. 

Da jeg var til min sidste eksamen var der flere veninder det havde kørt langt og jeg synes det var fantastisk dejligt at nogle ville fejre mig - udover familien som jeg jo selv havde inviteret. 

Berta

Anmeld Citér

8. december 2015

anjo01

Berta skriver:

Hej

Tag afsted. Og tag gerne blomster med. Jeg er sikker på hun bliver glad. Du kan også tage en gave med hvis du synes hun skal have sådan en. Hvis du ved hun senere holde en fest så kan du evt også vente med gaven til der. 

Da jeg var til min sidste eksamen var der flere veninder det havde kørt langt og jeg synes det var fantastisk dejligt at nogle ville fejre mig - udover familien som jeg jo selv havde inviteret. 

Berta

Min venindes familie har nemlig udtalt sig - til hende - om, at de syntes det var mærkeligt at de skulle derop til hendes sidste eksamen, når hun "bare" færdiggør sin butiksuddannelse. hun vil dog gerne noget mere, men har klaret sig igennem det som enlig mor, og det synes jeg er noget at være stolt af. Jeg tror jeg tropper op med blomster

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.