Journaliststuderende søger mor :-)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

829 visninger
0 svar
0 synes godt om
7. december 2015

debattør-35380

Kære mødre

Mit navn er Daniel Seistrup. Jeg er en ung mand på 21 år, der studerer på Journalisthøjskolen i Århus.

I den forbindelse arbejder jeg i øjeblikket med en artikel, der skal indgå i en større artikelserie om forkælelse. Herunder arbejder jeg med de negative aspekter af forkælelse. Hvad kan det eksempelvis føre til, at et barn bliver overforkælet?

Jeg søger derfor en erfaringskilde, der vil medvirke i et kortere interview. Kilden skal helst være mor til et barn, der er 0-4 år. Jeg tænkte om nogen herinde, måske kunne hjælpe mig videre her? Overordnet set skal snakken falde på, hvordan du som forælder tror, at overdreven forkælelse af dit barn vil påvirke det?

Interviewet skal helst kunne finde sted i denne uge. Jeg kan komme forbi på en adresse det ønskes? Hvis ikke der er tid, eller der findes en, som vil medvirke i et fysisk interview, kunne det evt. også finde sted telefonisk eller over mail? Det ville passe bedst, hvis det er i nærheden af Århus. :-)

Jeg skal slutteligt gøre opmærksom på, at artiklen kan ende med at blive offentliggjort. Umiddelbart vil den dog kun blive læst af mine undervisere.

Hvis det har interesse kan I kontakte mig på:
Mail: mighty2010@live.dk
Mobil: 60 71 10 25

Hav en skøn dag :-)

Mvh.
Daniel Seistrup

Anmeld Citér

3 numre af Vores Børn + 2 LEGO Storage bokse.

Spar 384 kr.

Køb her for kun 229 kr.

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.

Egmont Publishing A/S
Strødamvej 46
2100 København
CVR: 83131128
Bliv fan på Facebook
Baby.dk på Google+
Cookie information
Denne hjemmeside bruger cookies.

Cookies er nødvendige for at få hjemmesiden til at fungere, men de giver også info om hvordan du bruger vores hjemmeside, så vi kan forbedre den både for dig og for andre. Cookies på denne hjemmeside bruges primært til trafikmåling og optimering af sidens indhold.

Hvis du klikker videre på siden, accepterer du vores brug af cookies.