Hva nu ?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.108 visninger
8 svar
1 synes godt om
6. december 2015

Anonym trådstarter

Vi har i eftermiddags hygget lidt  dette har givet en helvedes masse nivende plukveer med ca 6-10 min mellem. Men der sker ikke mere ? De tager ikke til eller noget. Hva så nu ?

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. december 2015

Mom

Profilbillede for Mom
Anonym skriver:

Vi har i eftermiddags hygget lidt  dette har givet en helvedes masse nivende plukveer med ca 6-10 min mellem. Men der sker ikke mere ? De tager ikke til eller noget. Hva så nu ?

Hvis du er langt nok henne til at fødsel er ok, så afventer du bare og ser om det bliver til mere.

Hvis du ikke er langt nok henne, så kontakter du fødegangen hvis plukveerne har været reglmæssige og gør ondt.

Anmeld Citér

6. december 2015

Anonym trådstarter

Mom skriver:

Hvis du er langt nok henne til at fødsel er ok, så afventer du bare og ser om det bliver til mere.

Hvis du ikke er langt nok henne, så kontakter du fødegangen hvis plukveerne har været reglmæssige og gør ondt.

Jeg har termin på lørdag ..

Men tænker går det i stå vis jeg eks går i seng, er det bedst at slappe af, være aktiv, stå ligge eller sidde ? 

Anmeld Citér

6. december 2015

Benjamins'mor

Anonym skriver:

Jeg har termin på lørdag ..

Men tænker går det i stå vis jeg eks går i seng, er det bedst at slappe af, være aktiv, stå ligge eller sidde ? 

Jeg ville slappe af. 

En fødsel tager mange kræfter, og det samme gør det første tid efter fødslen. Så det er altid en god ting at få hvilet så meget som muligt.

Anmeld Citér

6. december 2015

Anonym trådstarter

Benjamins'mor skriver:

Jeg ville slappe af. 

En fødsel tager mange kræfter, og det samme gør det første tid efter fødslen. Så det er altid en god ting at få hvilet så meget som muligt.

Okay så det er bedst at ligge ned? Er også ved at være træt, det har stået på mange timer nu.. kan mærke livmormunden er tættere ved udgangen nu ee det normalt ?

Anmeld Citér

6. december 2015

Panther

Profilbillede for Panther
Anonym skriver:

Okay så det er bedst at ligge ned? Er også ved at være træt, det har stået på mange timer nu.. kan mærke livmormunden er tættere ved udgangen nu ee det normalt ?

Din livmodermund skal da ikke tættere på din skedeudgang.. Du skal jo ikke have livmoderen med ud..

Anmeld Citér

6. december 2015

Anonym trådstarter

PUHK skriver:

Din livmodermund skal da ikke tættere på din skedeudgang.. Du skal jo ikke have livmoderen med ud..

Jeg ved ikke hvordan jeg skal forklare det   vi har hygget igen for en times tid siden - og det kunne jeg mærke at han ramte noget - hvilken gjorde en smugle ondt..

Anmeld Citér

6. december 2015

alenemor42

I seng og få noget søvn hvis du kan

Du skal bruge kræfter og måske mange timer.

Held og lykke 

Anmeld Citér

6. december 2015

Anonym8200

Anonym skriver:

Altså sådan fik jeg det også men det skete da manden og jeg ville ud at bruge tid sammen inden fødslen.. også fik jeg plukveer hvert 10 min med smerter også faldt minutterne ned så jeg fik plukveer hvert 7-8. Minut sådan havde jeg det i 4 dage typisk om natten.. Ringede så til sygehuset fordi jeg havde så ondt.. Men  de sagde det var uregelmæssigt og jeg fik sovemættende piller for at kunne hvile mig men jeg kunne slet ikke sove i 4 dage.. Den 4. Dag da jeg ankom på sygehuset fik vi bekræftet at jeg var i fødsel og havde åbnet mig 4 timer... Pøj pøj med fødslen ❤️ Ønsker dig en masse held og lykke��  knuuuuus

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.