positiv graviditetstest

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.088 visninger
8 svar
2 synes godt om
6. december 2015

rikke33n

Hej..

Har måske brug for et godt råd. 

I maj i år besluttede vi at prøve at lave en baby. Det lykkedes i først hug men endte desværre i en ma opdaget 11+6.

Er nu igen gravid igen og muligvis i uge 4+2. Men synes allerede tiden er lang og angsten stor. Frygter toiletbesøg og Googler alverdens ting så jeg egentlig ender mere bekymret end beroliget. Synes det er svært ikke rigtig kunne glæde sig af frygt for det sker igen. Det er virkelig en ønske ting fra os begge. 

Jeg er desuden også i tvivl om jeg er længere henne end forventet. Maven er stor, dog også en del oppustet. Selv min kæreste har bemærket det denne gang. 

Mit spørgsmål er egentlig nok bare om i har nogle gode råd til tidsfordriv. Eller hvordan i selv har haft det anden gang. Vi har valgt denne gang ikke at fortælle nogen det før vi er mere sikre. Fik tidlig scanning sidst med fin hjerteblink og terminsdato. Men vil ikke købe mig fattig i disse falske forhåbninger denne gang.������

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. december 2015

rikke33n

rikke33n skriver:

Hej..

Har måske brug for et godt råd. 

I maj i år besluttede vi at prøve at lave en baby. Det lykkedes i først hug men endte desværre i en ma opdaget 11+6.

Er nu igen gravid igen og muligvis i uge 4+2. Men synes allerede tiden er lang og angsten stor. Frygter toiletbesøg og Googler alverdens ting så jeg egentlig ender mere bekymret end beroliget. Synes det er svært ikke rigtig kunne glæde sig af frygt for det sker igen. Det er virkelig en ønske ting fra os begge. 

Jeg er desuden også i tvivl om jeg er længere henne end forventet. Maven er stor, dog også en del oppustet. Selv min kæreste har bemærket det denne gang. 

Mit spørgsmål er egentlig nok bare om i har nogle gode råd til tidsfordriv. Eller hvordan i selv har haft det anden gang. Vi har valgt denne gang ikke at fortælle nogen det før vi er mere sikre. Fik tidlig scanning sidst med fin hjerteblink og terminsdato. Men vil ikke købe mig fattig i disse falske forhåbninger denne gang.������

Og øv nu skete..

Brunligt udflåd og scanning næste uge..synes håbet er slukket for nu :-(

Andre med samme følelse??

Anmeld Citér

12. december 2015

Micki

Hej. 

Er selv lige hoppet over i denne gruppe. 

Jeg pletblødte i et par dage i begge mine sidste graviditeter (omkring uge 5)

Det betød intet. 

Håber vi kommer til at følges

Anmeld Citér

12. december 2015

rikke33n

Håber du har ret..

Pga. Ma tidl. Er det bare svært at Være optimistisk. 

Ja kunne Være hyggeligt at følges med nogen ��

Og tillykke med spiren..

Anmeld Citér

12. december 2015

Micki

Ja her har nervøsiteten også allerede meldt sig. 

Synes ikke at testen er så tydelig her til aften. 

Ret dumt at teste igen. Men man vil jo så gerne ha at de udvikler sig

Anmeld Citér

12. december 2015

Micki

Og stort tillykke til dig også

Anmeld Citér

12. december 2015

rikke33n

Øv da..har ikke testet siden jeg testede pos. For en uge siden. Men tænker også så længe det er uden frisk blod og smerter er der håb endnu. Nu skal det bare blive tirsdag. 

Anmeld Citér

13. december 2015

M-Århus

Øv med MA.. Hvordan oplevede du den graviditet? Havde du smerter? Det må være et forfærdeligt chok 

Jeg håber, at det lykkedes for jer denne gang, selvom jeg virkelig godt kan forstå,  at du er nervøs og tænker på det hele tiden. 

Jeg har surfet en del på nettet omkring MA og vindæg osv, og det gjorde mig bare endnu mere bekymret end det var godt. Så det har jeg besluttet mig for, at jeg ikke må mere  Måske skal du bare indstille dig på, at du er gravid indtil det modsatte er bevist. Det siger min ene veninde til mig, hvis jeg begynder at tvivle 

Men brunligt udflåd - hold øje med det, men jeg har læst, at det er helt helt normalt og typisk betyder det intet 

Idag 9+2

Anmeld Citér

13. december 2015

rikke33n

Jeg opdagede det netop ved brunlig udflåd dog meget mere dengang og ingen smeter. Var ved læge som sendte mig videre til gyn. Havde set hjerteblink i uge 7+0 ved egenbetalt scanning. Men det viste sig at fosteret var gået til grunde 8+3 så stoler ikke på noget denne gang før efter nf..hvis jeg når så langt. 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.