P-piller

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

567 visninger
3 svar
2 synes godt om
5. december 2015

Anonym trådstarter

jer der bruger p-piller, kommer jeres menstruation samme tidspunkt/dag hver gang?

mit kom altid på den samme dag, men de sidste par gange er det kommet 1-2 dage før det plejer, er det normalt?

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. december 2015

Anna2706

Anonym skriver:

jer der bruger p-piller, kommer jeres menstruation samme tidspunkt/dag hver gang?

mit kom altid på den samme dag, men de sidste par gange er det kommet 1-2 dage før det plejer, er det normalt?

Ja, mit kommer (næsten) altid til tiden, men den kan godt svinge med én dag en gang i mellem. ☺ 

Anmeld Citér

5. december 2015

Christabelle

Inden jeg fødte min datter, og var på p-piller, kom den på præcis samme dag og tidspunkt (inden for et par timer). 

Efter jeg har født og kommet på p-piller igen, rykker den sig nogen gange en dag frem eller tilbage. De sidste mange gange er det onsdag den kommer, men før det kom den lige så tit tirsdag som torsdag.

Anmeld Citér

5. december 2015

Benjamins'mor

Anonym skriver:

Inden jeg fik min datter kom den altid dagen efter jeg startede min pause. Nu kommer den først 1-2 dage før jeg skal starte på pillerne igen.

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.