Bæresele ferie

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

5. december 2015

Lenchick

Profilbillede for Lenchick
A&F skriver:

Jeg vil høre om I har erfaring med at have et barn på 16 mdr som vejer omkring 11 kg i en bæresele på ferie?

Overvejer at købe en da vi skal på ferie om et par uger , men ved ikke om det spild af penge og for belastende for min ryg

En Mei Tai er meget billigere, end feks ErgoBaby og Manduka og den er super nem at bruge både på maven og ryggen. Jeg bærer stadig 13 kg tung barn på 1,5 i den. Han er kronisk syg og har meget behov for nærhed og tryghed. Jeg lånte en Mei Tai og er virkeligt overrasket over hvor nem og komfortabel den er. Se billedet

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld Citér

3 numre af Vores Børn + 2 LEGO Storage bokse.

Spar 384 kr.

Køb her for kun 229 kr.

5. december 2015

MummiT

Profilbillede for MummiT
Foto
D. 4/7-14 kom min skønne pige
Navele skriver:

Hvorfor ikke en baby Bjørn? 

Fordi den ikke er god for barnets ryg og hofter. Og desuden (synes jeg) ekstrem ubehagelig at have på. Barnet skal sidde i frøstilling for at sidde ergonomisk korrekt.

http://lb3f.lilypie.com/9GQGp2.png

Anmeld Citér

5. december 2015

GrønStjerne

Profilbillede for GrønStjerne

Vi har kun haft en baby bjørn (fik den for 8 år siden, dengang var det muligheden, vi havde ikke hørt om andet).

Den ville jeg aldrig regne med at kunne bære barnet rundt når det var 11 kg. Det ville være alt for hårdt for ryggen, som de andre skriver. Jeg kender ikke noget til de andres forslag, men giver dem helt ret i at man ikke ville kunne med baby bjørn´en.

Anmeld Citér

5. december 2015

A&F

Profilbillede for A&F
Skønheden findes i de øjne der ser.. Mor til en dejlig datter og søn :)
Tøs85 skriver:

Jeg har ikke prøvet det med sådan et stort barn, men ku forestille mig det er meget tungt.. Er det ikke nemmere med en klapvogn?

Tager også klapvogn med 

Fred

Anmeld Citér

5. december 2015

A&F

Profilbillede for A&F
Aisha skriver:

11 kilo er for meget og bære. Har en ergo terapeut ved siden af mig og hun siger også NoGo ��

Alt med måde, tænker jeg

Fred

Anmeld Citér

5. december 2015

migxher

Profilbillede for migxher
Aisha skriver:

11 kilo er for meget og bære. Har en ergo terapeut ved siden af mig og hun siger også NoGo ��

Det er da en gang fis. Hvilket belæg har hun for at sige det?
Har man det rigtige bæreredskab er der intet i vejen for at bære sit barn på 11 kg. Vi mennesker er bygget til at skulle være vores børn.

Jeg har en fastvikle som jeg er glad for, men det tager lidt tid at lære (: Så jeg ville nok vælge en Mei tai.

Men jeg synes du skal tjekke syngegalleriet ud på facebook. Der er en masse med erfaring med slynger og andre bærer dimser.
Der er mange der bærer deres børn længe over 11 kg. 

Anmeld Citér

7. december 2015

A&F

Profilbillede for A&F

Tak for jeres svar. Fik købt en Beco. Glæder mig til at bruge den

Fred

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.

Egmont Publishing A/S
Strødamvej 46
2100 København
CVR: 83131128
Bliv fan på Facebook
Baby.dk på Google+
Cookie information
Denne hjemmeside bruger cookies.

Cookies er nødvendige for at få hjemmesiden til at fungere, men de giver også info om hvordan du bruger vores hjemmeside, så vi kan forbedre den både for dig og for andre. Cookies på denne hjemmeside bruges primært til trafikmåling og optimering af sidens indhold.

Hvis du klikker videre på siden, accepterer du vores brug af cookies.