Jeg fik for 4,5 uge siden en kirugisk abort, hvor jeg skulle have været i uge 8. "Fosteret" - hvis der var noget- gik til noget før, men fik en udskrabning, da sygehuset mistænkte en mola(hcg 30500). Heldigvis var der ingen tegn på mola.
Jeg kan slet ikke kende min krop igen, den er afkræftet, træt og meget modtagelig overfor sygdom. Er normalt aldrig syg. Jeg har testet for æl de sidste 5 dage, og kan slet ikke gennemskue, hvad der sker - testen forbliver næsten positiv. Altså en ret tydelig teststreg, men ikke heeelt den samme intensitet som kontrol. Det har stået på nogle dage nu. Hvad fanden sker der? Er der nogen, der har prøvet noget lign? Havde æl slim i går, og tænkte derfor NU må den være der, men nej, testen er den samme. Har altid kunne teste positiv hurtigt efter æl slim.
Vi kan ikke blive naturligt gravide, så det er ikke det. Ved I om kroppen kan gå helt i stå af en abort, så den pludselig ikke kan finde ud af ting som æl? Og i så fald, hvornår oplevet I, at I var jer selv igen - fysisk altså?
Vil bare så gerne være mig selv igen!
Anmeld
Citér