(februar) Hvem ammer stadig?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

817 visninger
17 svar
0 synes godt om
21. september 2009

Diana...

Hej Piger 

Hvem ammer stadig? kom jeg lige til at tænke på før.

Ud over Tanja hende ved vi ammer resten af livet så når lille Alex er 30 og inden han skal på arbejde skal han lige hjem og have mad hos mor griner 

Kram Diana der ikke ammer mere og savner det når jeg ser en anden amme.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. september 2009

Misjelle

Diana... skriver:

Hej Piger 

Hvem ammer stadig? kom jeg lige til at tænke på før.

Ud over Tanja hende ved vi ammer resten af livet så når lille Alex er 30 og inden han skal på arbejde skal han lige hjem og have mad hos mor griner 

Kram Diana der ikke ammer mere og savner det når jeg ser en anden amme.

Her har vi ikke ammet siden Linus blev 4 mdr. Der var min mælkeproduktion gået helt i stå . Jeg ville ellers gerne have ammet så længe som muligt, men sådan skulle det ikke være... kender godt det med at blive helt misundelig når man ser en lille bebs blive ammet .

Anmeld

21. september 2009

Moar'en

jeg har aldrig ammet, Viktor har ikke haft kræfter til det.

Anmeld

21. september 2009

MoarHvidovre

Profilbillede for MoarHvidovre
Elsker mine unger; Lina og Luka :0)
Nej, jeg ammer ikke Lina mere. Jeg ammede fuldt ud i 3 mdr. og så 1 mdr. supplerende og fra hun var 4 mdr. kun MME.

Jeg savner ikke, at amme. Jeg synes selvfølgelig, at det var hyggeligt og dejligt. Men jeg synes også, at det var rart, at blive uafhængig og kunne gøre nogen ting uden, at have Lina med. Det var ikke fordi, at jeg ikke ville være sammen med hende, men jeg synes en biograftur var rigtig dejlig.

Kh.
Katja

Anmeld

21. september 2009

D.B.L

Jeg ammer stadig Cornelia. 

Hun får 3 måltider grød og ca 4 gange amning pr døgn. Er glad for at amme,men glæder mig til lidt mere frihed og et par paraplydrinks i ny og næ ;0)

Anmeld

21. september 2009

MoarHvidovre

Profilbillede for MoarHvidovre
Elsker mine unger; Lina og Luka :0)
FruMOAR skriver:

Jeg ammer stadig Cornelia. 

Hun får 3 måltider grød og ca 4 gange amning pr døgn. Er glad for at amme,men glæder mig til lidt mere frihed og et par paraplydrinks i ny og næ ;0)

Nøj, hvor har de været savnet - paraply drinks - de er gode, at få igen  

Anmeld

21. september 2009

novalfrida

Ammer stadig....

Anmeld

22. september 2009

Mca<3

Hi hi vil lige sige til jer andre at grunden til at Alex skal ammes til han er 30 er IKKE fordi jeg er amme freak men fordi jeg er glad for mine brysters størrelse lige nu fniss   Kan jo vælge at malke ud når han fylder 10 Bvdrr...  Ej ,, Alexander er nu oppe på 2 skemåltider om dagen og bliver ammet ca 4-5 gange i døgnet udover .. Som regel sover han 8-9 timer om natten uden at vågne DEJLIGT   I går gjorde lillemanden mor meget glad   Han spiste broccoli. blomkål og kartoffel ,,, YESSSSS ..

Anmeld

22. september 2009

Diana...

Tanja.. skriver:

Hi hi vil lige sige til jer andre at grunden til at Alex skal ammes til han er 30 er IKKE fordi jeg er amme freak men fordi jeg er glad for mine brysters størrelse lige nu fniss   Kan jo vælge at malke ud når han fylder 10 Bvdrr...  Ej ,, Alexander er nu oppe på 2 skemåltider om dagen og bliver ammet ca 4-5 gange i døgnet udover .. Som regel sover han 8-9 timer om natten uden at vågne DEJLIGT   I går gjorde lillemanden mor meget glad   Han spiste broccoli. blomkål og kartoffel ,,, YESSSSS ..

Anmeld

22. september 2009

Misjelle

Tanja.. skriver:

hehe Tanja ... ja her er de der bryster blevet til teposer, så jeg kan godt forstå du vil amme til han er 30 hihi.

Herhjemme begynder Linus at skrige helt hysterisk, hvis der bare er en snært af broccoli i mosen . Men blomkål er han helt tosset med.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.