Har virkelig brug for et råd.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

5. december 2015

ErDuHerIkkeSnart

Anonym skriver:

De kloge siger at sex er en af de bedste løsninger da sæd har en virkning på veer og fødsel 

De kloge gør ikke - men det er korrekt at der er en gammel sejlivet myte herom. Desværre skal du op på flere liter sæd for at skulle kunne lege med nogen som helt forestilling om en virkning... og med al respekt for din mand, er det måske lige i overkanten at kræve 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. december 2015

L-mor

Et langt varmt (ikke for varmt) bad, evt. Varmtvandsbassin i svømmehallen. Virker lindrende på veerne og i svømmehallen kan du hoppe blidt op og ned i vandet. Har hjulpet for flere jeg kender.

Anmeld Citér

6. december 2015

CarinaSB

Anonym skriver:

Jeg er 39+2, og har så mange tiltagende smertefulde plukveer osv. Jeg har sover måske 3-4 timer om dagen, og tisser 800 gange I løbet af en time. Jeg kan ikke finde ro, og jeg har svær bækkenløsning både foran og bagpå. Hovedpine har jeg konstant, og ja! Ved godt at slutningen af en gravidtet sjældent er lykken - men det her sys jeg også nærmere er tortur 

Kan jeg sætte lidt skub i sagerne på en eller anden måde ?  

Jeg er flere gangs fødende

Det bedste råd jeg fik var faktisk at slappe af .. for det stof der sætter en fødsel i gang bliver produceret når man slapper af :) Jeg troede det var hvis man virkelig holdte sig i gang hele tiden så kom der skub i sagerne. Men måtte sq give min jm ret. Jeg kom ind med veer og fik afvide at jeg skulle ud og gå en masse, så vi travede randers storcenter tyndt, men ikke en skid skete der :( Så tog vi hjem og jeg lagde mig i seng og vupti 3 timer senere var der ellers gang i mine veer igen. :)

Så hver gang jeg var aktiv stoppede mine veer, men når jeg lå og var afslappet så kom de igen :)

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.