Kopi af pas

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.425 visninger
5 svar
2 synes godt om
4. december 2015

Jamila111111

Profilbillede for Jamila111111

Ved i om man kan få bekræftet en foto kopi af sit pas ved sit borgerservicecenter eller om det er nødvendigt at gå til en notar?

Anmeld Citér

3 numre af Vores Børn + 2 LEGO Storage bokse.

Spar 384 kr.

Køb her for kun 229 kr.

4. december 2015

Fremad

Profilbillede for Fremad

Skal lige være sikker...mener du at der er en kopi af dit pas? Altså en har lavet dokument falskneri eller at du skal have godkendt kopi af pas?

Anmeld Citér

4. december 2015

Jamila111111

sscm skriver:

Skal lige være sikker...mener du at der er en kopi af dit pas? Altså en har lavet dokument falskneri eller at du skal have godkendt kopi af pas?

Nej forstår ikke helt? Selvfølgelig en lovlig. skal have en kopi side på papir af mit rigtige pas og vil gerne have godkendt dette papir, kopi af passet, ved ikke om man kan gøre dette ved borgerservicecenter eller det skal være ved en notar.

Anmeld Citér

5. december 2015

drabo

Profilbillede for drabo

De gange jeg haft behov for at få gjort det, har jeg bare fået to folk til at skrive under på kopien med navn og adresse.

går ud fra at det er fordi du skal sende den til nogen.

Anmeld Citér

5. december 2015

Jamila111111

drabo skriver:

De gange jeg haft behov for at få gjort det, har jeg bare fået to folk til at skrive under på kopien med navn og adresse.

går ud fra at det er fordi du skal sende den til nogen.

Hej tak, men tror ikke det er godt nok hvis det skal bruges i udlandet.

Anmeld Citér

5. december 2015

drabo

Profilbillede for drabo

Jeg har gjort det ved  diverse visum ansøgninger, men godt nok for nogle år siden. 

Men kan du ikke spørge der hvor det skal bruges. Det er dumt at bruge unødige tid og penge.

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.

Egmont Publishing A/S
Strødamvej 46
2100 København
CVR: 83131128
Bliv fan på Facebook
Baby.dk på Google+
Cookie information
Denne hjemmeside bruger cookies.

Cookies er nødvendige for at få hjemmesiden til at fungere, men de giver også info om hvordan du bruger vores hjemmeside, så vi kan forbedre den både for dig og for andre. Cookies på denne hjemmeside bruges primært til trafikmåling og optimering af sidens indhold.

Hvis du klikker videre på siden, accepterer du vores brug af cookies.