Gravid uge 9 smerte og blødning

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

540 visninger
3 svar
0 synes godt om
4. december 2015

Anonym trådstarter

Hej piger.. I morges havde jeg en blødning hvor der var nogle bittesmå klumper i.. På størrelse med nålehoveder. Jeg har siden da haft moderate smerter i underlivet, det virker dog til at gå lidt bedre nu. Har jeg mistet barnet?

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. december 2015

Mulle0802

Jeg har ikke den store erfaring men er det ikke omkring dit mens tidspunkt? Jeg ville nok ringe til lægen/vagtlægen og få en skanning hvis det fortsætter. 

Håber det bedste 

Anmeld Citér

4. december 2015

Anonym trådstarter

Mulle0802 skriver:

Jeg har ikke den store erfaring men er det ikke omkring dit mens tidspunkt? Jeg ville nok ringe til lægen/vagtlægen og få en skanning hvis det fortsætter. 

Håber det bedste 

Min egen læge foreslog en blodprøve mandag for at måle hccg niveauet.. Det bliver en lang weekend  hmm nej det er ikke denne dag jeg skulle have menstruation.. Og blødningen var ok kraftig, men stoppede ret hurtigt, så jeg ved ikke hvor jeg står 

Anmeld Citér

4. december 2015

januar16

Anonym skriver:

Min egen læge foreslog en blodprøve mandag for at måle hccg niveauet.. Det bliver en lang weekend  hmm nej det er ikke denne dag jeg skulle have menstruation.. Og blødningen var ok kraftig, men stoppede ret hurtigt, så jeg ved ikke hvor jeg står 

Det vigtige er vel at det stoppede. Der er mange herinde der har oplevet blødning, men stadig fået en baby, men selvfølgelig er vi også nogen hvor det ikke holdte ved. Det bliver en meget langt weekend, men der er ikke rigtig andet at gøre end vente og se

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.