Nu VIL jeg sgu i gang...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

486 visninger
5 svar
0 synes godt om
21. september 2009

LotteGabriella

Kære alle I dejlige tøser

Nu har jeg besluttet mig for at gøre en indsats og ændre min kost samt starte med at træne....I dag starter jeg til aquaspinning og forhåbentlig starter jeg også snart i fitnesscenter, hvis altså det holder stik med at Fitness.dk overtager vores konkursramte 'Atlantis'-fitnesscenter 

Jeg har endnu ikke noget arbejde og vil derfor gerne træne hver morgen efter at Daniella er afleveret i dagplejen.....så håber virkelig på at Fitness.dk reder vores fitnesscenter

Kryds fingre for mig

Kram

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. september 2009

Lone Jakobsen

LotteGabriella skriver:

Nu har jeg besluttet mig for at gøre en indsats og ændre min kost samt starte med at træne....I dag starter jeg til aquaspinning og forhåbentlig starter jeg også snart i fitnesscenter, hvis altså det holder stik med at Fitness.dk overtager vores konkursramte 'Atlantis'-fitnesscenter 

Jeg har endnu ikke noget arbejde og vil derfor gerne træne hver morgen efter at Daniella er afleveret i dagplejen.....så håber virkelig på at Fitness.dk reder vores fitnesscenter

Kryds fingre for mig

Kram

lyder som en super god ide
ønsker dig alt held og lykke med projektet

Anmeld

21. september 2009

LotteGabriella

nutche skriver:

lyder som en super god ide
ønsker dig alt held og lykke med projektet

tusind tak

Anmeld

21. september 2009

N&J

LotteGabriella skriver:

Kryds fingre for mig

Kram

Ihhh.. kan du ikke komme med en opdate ind imellem.. Skal selv igang, men starten på kosten i dag, men venter med træningen til vi har fået hely styr på hverdagen, men tænkte at det da kunne være en smule motiverende at høre om..

Held og lykke

Anmeld

21. september 2009

TbCp

Rigtig mange gange held og lykke med det.

Hilsen Tina som nu kun mangler 6,5 kg for at være nede på min før fødselsvægt

Anmeld

21. september 2009

LotteGabriella

Nikitas mor skriver:

Ihhh.. kan du ikke komme med en opdate ind imellem.. Skal selv igang, men starten på kosten i dag, men venter med træningen til vi har fået hely styr på hverdagen, men tænkte at det da kunne være en smule motiverende at høre om..

Held og lykke

jo det skal jeg nok så må vi se om det der aqua-spinning er godt

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.