Mælk uge 22??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

466 visninger
4 svar
0 synes godt om
3. december 2015

Anonym trådstarter

Her i dag kom der lidt væske ud af mit højre bryst. Er det normalt så tidligt? Har haft en del plukkeveer og frygter det kan have en sammenhæng? At kroppen forbereder sig for tidligt?

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. december 2015

Bissen

Her i dag kom der lidt væske ud af mit højre bryst. Er det normalt så tidligt? Har haft en del plukkeveer og frygter det kan have en sammenhæng? At kroppen forbereder sig for tidligt?

Jeg gik med ammeindlæg fra uge 22, fordi jeg lækkede lidt

det er meget normalt - og jeg fødte først 37+1, så det behøver ikke have en sammenhæng. 

Men hvis du er utryg så synes jeg du skal give FG et kald. 

Anmeld Citér

3. december 2015

ninibadini

Jeg begyndte også at lække mælk der omkring. I mange uger var mit lagen nærmest vådt af mælk når jeg vågnede. Jeg er 40+6 i dag, så det er i hvert fald ikke fordi jeg har født for tidligt

Anmeld Citér

4. december 2015

Anonym trådstarter

Det er dejligt at høre det er ret normalt Det var bare noget pinligt og chokerende lige da jeg opdagede det. Kunne se min svoger og svigermor stirrede på min trøje hvor der var en plet på størrelse med en 2 krone. Det var gået igennem bh, en top og en sweatshirt  Havde slet ikke skænket det en tanke at det ville ske før omkring fødslen.

Anmeld Citér

4. december 2015

Sedigfor

Anonym skriver:

Det er dejligt at høre det er ret normalt Det var bare noget pinligt og chokerende lige da jeg opdagede det. Kunne se min svoger og svigermor stirrede på min trøje hvor der var en plet på størrelse med en 2 krone. Det var gået igennem bh, en top og en sweatshirt  Havde slet ikke skænket det en tanke at det ville ske før omkring fødslen.

Jeg lækkede meget tidllgt, og det var hver nat, så tror godt du kan slappe af igen (: og skal siges jeg gik en uge over termin (:

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.