Putte i Julesok ?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3. december 2015

MoarHvidovre

Profilbillede for MoarHvidovre
Elsker mine unger; Lina og Luka :0)

Jeg har været en tur i Søstrene Grene og Tiger og har fundet:

Store sugerør

Sjove blyanter

Viskelædere

Små spil

Ellers er der kommet en pakke tyggegummi, underbukser, strømper med motiv (6 kr. i Bilka) mv.

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. december 2015

Skouboe

Bshizzle skriver:

Sikker da nogle gode ideer !! 

Nu har jeg noteret en del af dem, da jeg tænker det ville være et hit hos mine drenge 

Syntes bare det er så forvirrende at finde små gaver som skal passe ned i deres sok... Og min mand går slet ik op i den slags, så jeg må selv på indkøb 

Hos os behøver de ikke at komme i sokken, hvis de ikke kan være der

Anmeld Citér

3. december 2015

EnGodMor

Her køber jeg hele året  fx tusser, små biler, strømper, refleksveste, lege dyr, bluser, små Lego pakker, sengetøj, perler, blyanter, tegnefilm, cder, mad ting, værktøj, puslespil, vanter, huer osv 

Ja alt det de har i hverdagen men supplerer lidt op med nogle af de ting de allerede har. 

Her får vores børn ikke slik, små juice, rosiner osv i deres julesok. 

Anmeld Citér

3. december 2015

helle85

Bshizzle skriver:

Hello There... 

Ja, overskriften siger vel sig selv... 

Men jeg sad her i aftes og snakkede med min mand, om at jeg ikke syntes der skulle for mange søde sager ned i Julesokken.

Simpelhen af den grund at de har hver 3 Chokolade Julekalendere og i deres Adventsgaver fra Bedsteforælderne er der osse slik/chokolade i som de slet ikke får spist...    (De spiser normalt ik så tit slik og chokolade). 

Så nu er jeg lidt nysgerrig for at høre hvad i tænker man kan putte i? 

Mine drenge er 4 år og 10 år  

Indtil videre har de fået Lego og Mandariner, Sæbebobler/Pebernødder. 

mine få rosiner, små morgenmadpakker, lomme servietter med figur på (de er delt op så de få 2 pakker hver gang) sidste år fik de også frugt stænger, de der pakker til at lave julejerter/kræmmerhuse eller girlanter, også få de et lille klokke chokolade i weekenden.

og så få regner jeg med at jeg måske finder nogne små ting hen ad vejen som de syntes er spændene.

sådan har vi gjort de sidste par år og børnene og børnene ser frem til de små ting 

Anmeld Citér

3. december 2015

majba

Bshizzle skriver:

Hello There... 

Ja, overskriften siger vel sig selv... 

Men jeg sad her i aftes og snakkede med min mand, om at jeg ikke syntes der skulle for mange søde sager ned i Julesokken.

Simpelhen af den grund at de har hver 3 Chokolade Julekalendere og i deres Adventsgaver fra Bedsteforælderne er der osse slik/chokolade i som de slet ikke får spist...    (De spiser normalt ik så tit slik og chokolade). 

Så nu er jeg lidt nysgerrig for at høre hvad i tænker man kan putte i? 

Mine drenge er 4 år og 10 år  

Indtil videre har de fået Lego og Mandariner, Sæbebobler/Pebernødder. 

En lille bog måske med en jule fortælling, en julenisse, en bageopskrift som i kan bage sammen, opskrift på pandekager/vafler eller en kage de elsker, "ingredienser" til jemmelaveze pizza, deres helt egen julekugle de kan hænge på juletræet, klippe klister tilbehør, en spil kort/uno eller andre spil, en film, cd 

Syntes bestemt ikke det behøver at være "legetøj" hele tiden, ville ønske min egen mor havde tænkt på mere kreativt i sted for kun materialistiske ting i vores pakkekalender 

Anmeld Citér

3. december 2015

majba

majba skriver:

En lille bog måske med en jule fortælling, en julenisse, en bageopskrift som i kan bage sammen, opskrift på pandekager/vafler eller en kage de elsker, "ingredienser" til jemmelaveze pizza, deres helt egen julekugle de kan hænge på juletræet, klippe klister tilbehør, en spil kort/uno eller andre spil, en film, cd 

Syntes bestemt ikke det behøver at være "legetøj" hele tiden, ville ønske min egen mor havde tænkt på mere kreativt i sted for kun materialistiske ting i vores pakkekalender 

En lommelygte! Det er seriøst verdens mest geniale køb til børn i alle aldre  jeg er spejderleder for en flok børn i 2-3 klasse, de kan få halvanden time til at gå med at lyse 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.