Adoptionsgruppe

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.000 visninger
3 svar
0 synes godt om
2. december 2015

Anonym trådstarter

Hej

Er der en gruppe herinde for adoptivforældre/kommende adoptivforældre/folk der overvejer at adoptere, eller er der nogen, der kan anbefale sådan et forum et sted på nettet?

Tak

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. december 2015

Anonym trådstarter

Alternativt: Er der nogen herinde, der selv er adoptivbarn eller adoptivforældre, jeg har mulighed for at udveksle nogle spørgsmål og erfaringer med.

Vi kan ikke få børn, og det er heller ikke lykkedes i behandling. Vi vil derfor gerne godkendes til adoption. 

Jeg har dog nogle overvejelser både af etisk og praktisk karakter.

Anmeld Citér

2. december 2015

modesty

Anonym skriver:

Alternativt: Er der nogen herinde, der selv er adoptivbarn eller adoptivforældre, jeg har mulighed for at udveksle nogle spørgsmål og erfaringer med.

Vi kan ikke få børn, og det er heller ikke lykkedes i behandling. Vi vil derfor gerne godkendes til adoption. 

Jeg har dog nogle overvejelser både af etisk og praktisk karakter.

Jeg er ikke selv adoptivbarn, men arbejder på et filmprojekt om voksne adoptivbørn fra Korea. Jeg har derfor snakket med en del. Det er selvfølgelig ikke førstehåndserfaring, eller ekspertråd, men du er velkommen til at spørge alligevel. 

Anmeld Citér

2. december 2015

Anonym trådstarter

modesty skriver:

Jeg er ikke selv adoptivbarn, men arbejder på et filmprojekt om voksne adoptivbørn fra Korea. Jeg har derfor snakket med en del. Det er selvfølgelig ikke førstehåndserfaring, eller ekspertråd, men du er velkommen til at spørge alligevel. 

Tak - jeg har sendt dig et brev

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.