Jeg tillader at være anonym da dette spørgsmål ikke kommer bekendte af mig ved, jeg tænker at der måske vil være flerder vil svare hvis i også kan få lov til at være anonyme 
Sagen er den at min familie er kommet til en okay stor sum penge, og det familie medlem der har modtaget dem har overvejet at give nogen af dem til børn og børnebørn.
Jeg er pt på SU og på barsel, jeg modtager alt hvad jeg kan få at ydelser fra det offentlige og til 2016 vil jeg også få uddannelsels hjælp da jeg ikke kan få dobbelt SU mensjevikkerne er på barsel.
Det vides ikke endnu hvor mange penge der vil komme til mig men det er 10.000 +
Hvis jeg får denne gave af familien kan jeg så blive anmeldt for socialt bedrager i ? Og glæder det også hvide kommer ind på en kreditor beskyttet konto? En kreditor beskyttet konto er en konge som kun JEG kan hæve fra, når pengen først er hævet kan de ikke komme tilbage. Den gør også at de steder jeg f.eks har lån til osv IKKE kan røre de penge. Og planen er at hvis det bliver aktuelt så skal de der ind, pengene skal bruges til hvis jeg en dag skal købe hus, bil eller hvad fremtiden bringer.
Håber som sagt der sidder nogen kloge holder der ude, og der skal siges at jeg for alt i verden ikke vil begå socialt bedrageri og det er årsagen til jeg spørg og lige nu er det uvist om persone overhovdet giver en penge gave.
Anmeld
Citér