5 dage gammel.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.070 visninger
4 svar
6 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
30. november 2015

Anonym trådstarter

hej alle . Sidder her - meget træt! Med min søn på 5 dage der har ligget ved min veyst siden kl lidt i 20... Min mælk er løbet til - og han har fået en del .. Men den sidste halve time er det skiftet over til hSn nok hygger lidt mere end hvad han spiser .. Han bliver sur lidt efter jeg flytter ham ellers også leder han efter babs .. Får hSn ikke nok? Kan jeg gøre et eller andet? Er så søvnig .. Og han hat bare været så vågen .. Kan det virkelig passe han skal die så længe.

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

30. november 2015

Mor-til-Alfred

Profilbillede for Mor-til-Alfred
Gravid

Ja det er helt normalt  

Babsen er jo også mere end bare mad. Det er tryghed. Jeg kan godt huske at det var hårdt.. Jeg sad op og sov i sofaen i starten med min søn liggende ved brystet.

Anmeld Citér

1. december 2015

SDD

Profilbillede for SDD
Mor til to piger, fra ‘14 og ‘20

Jeg kan anbefale et bleskift. Og så læg ham til igen

Det er bare meget rart og trygt ved brystet. Men bleskiftet vækker ham lidt, så er du sikker på at han får spist og ikke kun sovet. 

Anmeld Citér

1. december 2015

Anonym trådstarter

Mor-til-Alfred skriver:

Ja det er helt normalt  

Babsen er jo også mere end bare mad. Det er tryghed. Jeg kan godt huske at det var hårdt.. Jeg sad op og sov i sofaen i starten med min søn liggende ved brystet.

Tænker det er tryghed for det er kun babs der kan hjælpe .. Hans navlestump er lige faldet af, og der stoppede han faktisk? �� Kan den irritere ? 

Anmeld Citér

1. december 2015

L-mor

I det 5-7 døgn ammede jeg, og ammede og ammede og ammede og ammede og ammede og...... Sad smeltet ned i sofaen og havde knap tid til en mad, toiletbesøg eller noget. I det 8. Døgn stabiliserede det sig og der blev amning, søvn, vågen med kig på verden og så gentog cyklus sig. Om aftenen var det dog fortsat næsten non-stop amning i ca. 6 uger. 

Min mor og svigerinde havde samme oplevelse. Så find en god plads i sofaen, gang i far og andre med at varte dig op, Netflix og så nyd at baby turbovokser i de næste uger.

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.