Den 7 okt ..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

21. september 2009

Diana...

Katja... skriver:

Har vi aftalt et sted og mødes?? Min hjerne er lige pludselig helt blank, ha ha ha

Det tænkte jeg os på før   Men det ville jo være bedst et sted hvor der er oki plads nu hvor mange af børnene er blevet så mobile så gider de jo ikke bare ligge/side i en barnevogn og glo. 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. september 2009

Mca<3

Hvor pokker kan det være ??  Det er desværre svært at komme ud til mig uden bil , ellers kunne vi godt have været her

Anmeld

21. september 2009

Misjelle

Tanja.. skriver:

Hvor pokker kan det være ??  Det er desværre svært at komme ud til mig uden bil , ellers kunne vi godt have været her

Jamen hvor mange er det vi er Tanja, Diana, Khanh, Katja og mig + unger mangler jeg nogle?

Altså i må også gerne komme hjem til os i virker jo som nogle søde piger alle sammen . Vi bor lidt småt, da det var en midlertidig løsning da vi flyttede, men hvis det kun er os burde vi kunne være her.

Ved ikke om det er for langt for folk at tage? ... vi bor 15-20 min. gang fra stationen eller 5 min. i bus.

Jeg tager også meget gerne andet sted hen hvis det er .

Anmeld

21. september 2009

Misjelle

Tanja.. skriver:

Skal også bare have lært at køre bil igen, for så kunne jeg jo bare have taget Diana og Lucas med, så tror jeg alle har bil .

Anmeld

21. september 2009

Mca<3

Misjelle skriver:

Skal også bare have lært at køre bil igen, for så kunne jeg jo bare have taget Diana og Lucas med, så tror jeg alle har bil .

Hi hi kører du ikke bil mere ??   altså jeg kan sagtens køre til dig   Hva m jer andre ??

Anmeld

21. september 2009

Misjelle

Tanja.. skriver:

Hi hi kører du ikke bil mere ??   altså jeg kan sagtens køre til dig   Hva m jer andre ??

Ja der var en der overså sin vigepligt for en hel del år siden og kørte lige ind i siden af bilen. Jeg blev så forskrækket, at jeg ikke har turde sætte mig bag rattet siden . Har lovet min mand at vi starter på at køre små ture inden for den nærmeste fremtid. Der er jo mange ting der er noget lettere at komme til med bil, især nu hvor vi har den lille.

Anmeld

21. september 2009

MoarHvidovre

Profilbillede for MoarHvidovre
Elsker mine unger; Lina og Luka :0)
Jeg har også bil og kører gerne - hvor som helst

Det skal selvfølgelig ikke være en udgift for den som lægger hus til, så jeg regner bestemt med, at vi deler det op eller har noget med hver især - som vi nu aftaler det

Jeg glæder mig rigtig meget

Anmeld

21. september 2009

Diana...

Altså jeg er fuldstændig ligeglad hvor jeg skal hen så jeg er frisk på hvad som helst og selvfølgelig synes jeg os vi skal tage lidt med alle sammen. 

Anmeld

21. september 2009

novalfrida

Hvad er det i skal uden mig?

Anmeld

22. september 2009

Diana...

novalfrida skriver:

Hvad er det i skal uden mig?

Jamen du skal da med   Vi skal hygge 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.