Hæmorex?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3.516 visninger
6 svar
1 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
30. november 2015

Anonym trådstarter

Godaften/godnat .. 

Jeg har et kæmpe stort og enormt smertefuldt problem ! Fødte i tirsdags, og efter 45 minutters presseveer, er ( undskyld udtrykket ) mit røvhul ukendeligt .. Har fået 5 kæmpe store hæmorider - så hele mit hul faktisk buler ud .. Og det er SÅ smertefuldt!! Ligger vågen konstant.. Så min mor kom med noget hæmorex creme, men kan intet finde om man må bruge den npr man ammer? Ved jeg ikke måtte bruge den da jeg var gravid, så ved ikke med amningen? Så har ikke turde bruge den endnu, men HÅBER man må bruge den .. Eller er der evt nogle der har nogle ideer til noget der rent fsktisk virker imod det ? Udover at skubbe dem ind - det er simpelthen umuligt med den størrelse de har lige nu! 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

30. november 2015

Chellie

Jeg kender ikke svaret, men av av, det lyder ikke rart! Står der ikke noget om amning på indlægs-sedlen i pakken? Ellers kender din læge garanteret svaret  God bedring "deromme"!

Anmeld Citér

30. november 2015

gokkelok

Det må du godt. Virker kun lokalt. 

Men du skal en smut til lægen, eller bare ringe og få noget på recept. Min læge gad i hvertfald ikke se mig. Sagde blot at jeg lige have født 

Hæmorex fjerner ikke hæmorider, men tager kun kløen og ubehag, samt femmer sårhelingen. 

Anmeld Citér

30. november 2015

Inger

Profilbillede for Inger
Mine guldklumper, Marie 101013 og Kristian 240715 :-)

Uhhhh jeg føler med dig. Jeg har været der.. 2 GANGE!!!!

Første gang, havde jg hæmorider på størrelse med fyn og jylland og ringede og fik stikpiller og creme. Det hjalp og de forsvandt, dog har jeg stadig "hudflapper" tror de kaldes Marisker, efter dem :-( 

Anden gang fik jeg lige som dig en masse buler, her hjalp creme og stikpiller ikke. Jeg blev opereret her for 6 uger siden, men men de er fandme kommet igen, og har endnu engang prøvet med creme og piller, men det hjalp heller ikke... 

Men det er så smertefuldt, så ring og få stikpiller og creme og som de andre skriver, så er jeg ret sikker på at du får dem over telefonen, når de hører det er efter fødsel.. 

God bedring og tillykke med baby 

Anmeld Citér

30. november 2015

Anonym trådstarter

Inger skriver:

Uhhhh jeg føler med dig. Jeg har været der.. 2 GANGE!!!!

Første gang, havde jg hæmorider på størrelse med fyn og jylland og ringede og fik stikpiller og creme. Det hjalp og de forsvandt, dog har jeg stadig "hudflapper" tror de kaldes Marisker, efter dem :-( 

Anden gang fik jeg lige som dig en masse buler, her hjalp creme og stikpiller ikke. Jeg blev opereret her for 6 uger siden, men men de er fandme kommet igen, og har endnu engang prøvet med creme og piller, men det hjalp heller ikke... 

Men det er så smertefuldt, så ring og få stikpiller og creme og som de andre skriver, så er jeg ret sikker på at du får dem over telefonen, når de hører det er efter fødsel.. 

God bedring og tillykke med baby 

• Tak . Det lyder ganske hæsligt .. Hvordan fik du dem fjernet? og hvor  længe Har du gået med dem? - har fået stikpiller og creme, samt købt noget lokalbedøvende .. Men det hjælper jo ikke akidw meget hee og nu

Anmeld Citér

2. december 2015

Inger

Profilbillede for Inger
Mine guldklumper, Marie 101013 og Kristian 240715 :-)
Anonym skriver:

• Tak . Det lyder ganske hæsligt .. Hvordan fik du dem fjernet? og hvor  længe Har du gået med dem? - har fået stikpiller og creme, samt købt noget lokalbedøvende .. Men det hjælper jo ikke akidw meget hee og nu

Jeg fik dem "bundet Op" i fuld narkose... Gjorde skide ondt bagefter... Men skal desværre turen igennem igen efter jul, da de er komme tilbage :-(

Anmeld Citér

2. december 2015

Anonym

Anonym skriver:

Godaften/godnat .. 

Jeg har et kæmpe stort og enormt smertefuldt problem ! Fødte i tirsdags, og efter 45 minutters presseveer, er ( undskyld udtrykket ) mit røvhul ukendeligt .. Har fået 5 kæmpe store hæmorider - så hele mit hul faktisk buler ud .. Og det er SÅ smertefuldt!! Ligger vågen konstant.. Så min mor kom med noget hæmorex creme, men kan intet finde om man må bruge den npr man ammer? Ved jeg ikke måtte bruge den da jeg var gravid, så ved ikke med amningen? Så har ikke turde bruge den endnu, men HÅBER man må bruge den .. Eller er der evt nogle der har nogle ideer til noget der rent fsktisk virker imod det ? Udover at skubbe dem ind - det er simpelthen umuligt med den størrelse de har lige nu! 

prøv evt enebærsalve, kan kæbes i helsekostbutikker og på nettet selvfølgelig. Har brugt det med godt resultat. Max en uge brugte jeg det et par gange dagligt, efter bad og toiletbesøg smurte jeg lidt på og så gik det over :-) HAr dog også stadig lidt "flapper" men smerte og evt blodig afføring forsvandt i løbet af et par dage.

Go bedring - hæmorider skulle forbydes av av.

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.