spørgsmål om når barnet sætter sig fast.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.383 visninger
4 svar
0 synes godt om
21. september 2009

Orkide86

Godmorgen alle sammen

Har lige to spørgsmål..

Hvornår kan den lille sætte sig fast og hvor tidligt kan det ske?

Hvordan følels det når de gør det?

Knus Mirjam 32+6

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. september 2009

AstridM

Det er helt forskelligt. Normalt så når de sætter sig kan man se maven synke.
Mine piger sad fast fra uge 32-34 og til jeg fødte og man kunne se maven synke nedad.

Om man kan mærke det er vist meget forskelligt, men nok mest ved at maven synker og de ikke bevæger sig så meget rundt, men mere strækker sig.

Anmeld

21. september 2009

Vingummien

Min mave "hang" før var den jo tyk fra underlivet og op til brystet men så falder denned og så har du ikke den samme tryggen på lungerne fordi at maven sidder længere nede så. Hvis du har en stor rund fgravid mave så vil du nok tydelig kunne se det på den når det er

Anmeld

21. september 2009

mariamiss6

Ved den første mærkede jeg ikke til at han stod fast, og heller ikke den dag han satte sig fast, hvis det da overhovedet sker over et øjeblik, det ved jeg faktisk ikke en gang om det gør.
Han har siddet rigtig langt nede hele tiden, og da jeg led meget af bækkenløsning havde jeg bare ondt hele tiden, så jeg kunne nok ikke mærke forskellen....

ved nummer 2 var jeg ikke i tvivl da han satte sig fast. Det skete nemlig samtidig med at vandet gik, og han satte sig med et ordentligt klonk, så det kunne mærkes. Ikke sådan at det gjorde helt vildt ondt, men det gav bare et smæld, og klonk, og så sad han der ligesom bare....

Anmeld

21. september 2009

Nybagt mor

Var til jordmoder i uge 33, og der stod han med hovedet fast. Er dog ikke noget jeg selv hverken kan mærke eller se - men er også førstegangsgravid, så har ikke helt erfaringen med det

Hilsner fra Christine, uge 35+1

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.