I nat, helt præcist kl. 01.51, vågnede lillebror på 2,5 år. Han plejer ikke at vågne om natten, medmindre han er syg eller ved at blive det. Onde drømme kan selvfølgelig også vække ham, men der er oftest først på moreenen. I nat vågned
e han og kaldte på sin mor (mig). Ikke ked og lød faktisk ret vågen. Jeg gik derind og ville putte ham, men han ville med ind til os i dobbeltsengen. Tænkte, at han ville putte sig med det samme hvis han fik lov, så han kom med mig ind i sengen. DET var dumt....eller, ja jeg ved ikke, ham brugte i hvert fald næste 3 timer på at falde i søvn igen. Så manglede han putteklude , så ville han se noget på min telefon, så ville han have havregrød, så ville han lege med legobilen. Mor her, sagde selvfølgelig nej og godnat, alt i mens far snorkede derudaf. Han kapitulerede til sidst og jeg ved ærligt ikke hvad klokken blev, men i hvert fald tog det aaaaaalt for lang tid.
Hvad tænker I, mine damer? Hvorfor mon ham vågnede og var "frisk". Skulle jeg have insisteret på, at han blev i sin egen seng? Nogen der har prøver noget lignende?
Anmeld
Citér