Er ved at blive sindsyg!! Uren hud!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.002 visninger
3 svar
3 synes godt om
27. november 2015

marie_jon

Godaften... Jeg har nu igennem der sidste års tid, lidt af bumser/uren hud omkring næsen og munden. Jeg har skiftet min make up ud, med Mineral produkter. Jeg drikker masser af vand, og holder mig fra slik,sodavand og den slags. Har prøvet mange forskellige ting, og der iblandt baseron. Nogle rigtig gode, og virksomme råd? Er SÅ træt at de skide bumser... ��

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. november 2015

sandramor

maria_jo skriver:

Godaften... Jeg har nu igennem der sidste års tid, lidt af bumser/uren hud omkring næsen og munden. Jeg har skiftet min make up ud, med Mineral produkter. Jeg drikker masser af vand, og holder mig fra slik,sodavand og den slags. Har prøvet mange forskellige ting, og der iblandt baseron. Nogle rigtig gode, og virksomme råd? Er SÅ træt at de skide bumser... ��

Jeg har kun det lidt dyre men meget virksomme råd...... Kosmetolog 

Jeg led i mange år af virkelig virkelig uren hud i hele ansigtet og jeg prøvede alt!!!!! Intet virkede indtil jeg kom til kosmetolog.... Hun fik stort set bugt med det hele 

Anmeld Citér

28. november 2015

Mom2Two

Jeg fik pludselig virkelig grim hud.. Jeg gik til en kosmetolog, og fik en diamantslibning, og en til efter 14 dage, og nu hver 1-2 måned

Anmeld Citér

28. november 2015

Mom2Two

Lad vær med a pille og trykke, rør ikk dit ansigt uden a ha vasket hænder først ... Det var nogle a de ting jeg fik af vide af hende jeg var hos... 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.