Udbetaling lørdag?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

4.012 visninger
7 svar
0 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
27. november 2015

Anonym trådstarter

Er der nogen der ved hvorfor jeg indimellem får min su og lån om lørdagen, når udbetalingen står til mandag? Og er der nogen der ved om det måske også sker denne måned så? 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. november 2015

Anonym

Anonym skriver:

Er der nogen der ved hvorfor jeg indimellem får min su og lån om lørdagen, når udbetalingen står til mandag? Og er der nogen der ved om det måske også sker denne måned så? 

Jeg får ALTID om lørdagen når der er udbetaling om mandagen. Det gælder både børnebidrag, familie ydelse, boligsikring, løn og su ��

Hvorfor aner jeg ikke, men det har jeg altid gjort 

Anmeld Citér

27. november 2015

Zelinasmor

Jeg får også altid om lørdagen hvis udbetaling er om mandagen. Det kommer an på hvilken bank du har. Kender ingen andre der får det i min omgangskreds end mig, jeg har Frøs sparekasse. Tænker det må være derfor. For mine veninder med andre banker får ikke før om mandagen 

-Glæder mig til løn i morgen. 

Anmeld Citér

28. november 2015

Benjamins'mor

Anonym skriver:

Jeg får også altid lørdag selvom det står til mandag. Det gælder også børnefamilieydelsen. 

Anmeld Citér

28. november 2015

Anonym trådstarter

Jeg har både fået su og løn idag  Supe fedt, kan bestemt bruge pengene, men forstår stadig ikke hvorfor, hehe 

Anmeld Citér

28. november 2015

Tullemoar

Profilbillede for Tullemoar

Har også fået det Idag... Aner ikke hvorfor...

Anmeld Citér

28. november 2015

A. Nonymsen

Jeg skal vente til mandag kunne ellers være dejligt. Men her har vi aldrig fået i weekenderne, vi har Nordea

Anmeld Citér

28. november 2015

Benjamins'mor

Anonym skriver:

Jeg har både fået su og løn idag  Supe fedt, kan bestemt bruge pengene, men forstår stadig ikke hvorfor, hehe 

Har også fået SU i dag, min mand fik løn i går. 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.