[citat][f][småt]Mebach skriver:[/småt][/f]
[citat][f][småt]Lene76 skriver:[/småt][/f]
Weeee alt det man går glip af når man ik kommer her dagligt :D
Stort tillykke Med FORLOVELSEN :D jeg må indrømme at jeg er hellere ik til det ord, men bare vent jeg syntes KONE er endnu værre;) Kæreste er ok så føler man sig hellere ik som en på 60 :D
Ang når du ska på kjolejagt så kan jeg kun anbefale dig at kigge hos http://www.askepot-modeller.dk/ hun er så dejlig ærlig og vildt go til at hjælpe en til at finde det rigtige..... nu er du ik i tvivl om hvor jeg købt min kjole vel ;)
Jeg har mange flere links hvis du ska bruge hjælp til musik, bordkort und so wieder.... men du ska bare igang for wupti så er der gået 1 år:)
Endnu engang tillykke
Knus fra Lene[/citat]
Tak tak.
Hvad med HUSTRU??? :'(
Send gerne flere links, for vi er igang med at undersøge allerede. For som du siger, vupti, så er der gåer et år.
Desuden ælsker jeg sårn noget planeren und so weiter...
[/citat]
Her er lige et par links
kender du det forum der hedder bryllups klar . dk har en venninde som har denne hjemmeside www.myb.dk hun har mange fede ting.....
Hva med fotograf ska i ha det??? vi havde en som hed Thomas yde helt kanon, han tog en masse billeder i kirken både før og efter og imens. Og efter vi var gift kørte vi ned i en park og fik taget nogle super dejlige billeder.
Hva med musik??? Vi havde et bandt på der ku spille alt fra robbie W til anne linnet.....
hvis der er noget du mangler på så bare spørg... fx hvordan dit hår ska være ellers Mille´s el brudebuketten....... det ska du jo osse til at overveje hva du syntes det ska være, el retter hva du ønsker det ska være.... :D det er jo Hr bacon der ska bestemme det, men de fleste mænd kan præges, heldigvis;)
Knus fra Lene
Anmeld