Plukveer eller ?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.016 visninger
6 svar
0 synes godt om
27. november 2015

Tullefreja

Jeg er idag 36+0 og de sidste par dage har jeg haft ret kraftige plukveer som gør ondt ned mod underlivet men stopper efter 1 minuts tid og de kommer og går. Er anden gangs fødende men første gang fødte jeg 35+4 pga for meget foster vand og der mærkede jeg intet til plukveer men er nu i tvivl om det er alm plukveer som bar er kraftige eller om det kroppen der fortæller at den snart er klar til fødsel ? 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. november 2015

181084

Profilbillede for 181084
Lykkelig
Tullefreja skriver:

Jeg er idag 36+0 og de sidste par dage har jeg haft ret kraftige plukveer som gør ondt ned mod underlivet men stopper efter 1 minuts tid og de kommer og går. Er anden gangs fødende men første gang fødte jeg 35+4 pga for meget foster vand og der mærkede jeg intet til plukveer men er nu i tvivl om det er alm plukveer som bar er kraftige eller om det kroppen der fortæller at den snart er klar til fødsel ? 

synes du skal ringe til FG og hører. Jeg prøvede det du beskriver i uge 32 og det viste sig at det var moderkagen der var ved at løsrive sig, så fik min datter taget dagen efter ved kejsersnit. men ring og hør. hellere en gang for meget end en gang for lidt.

Håber det bedste for dig.

Anmeld Citér

27. november 2015

Tullefreja

181084 skriver:

synes du skal ringe til FG og hører. Jeg prøvede det du beskriver i uge 32 og det viste sig at det var moderkagen der var ved at løsrive sig, så fik min datter taget dagen efter ved kejsersnit. men ring og hør. hellere en gang for meget end en gang for lidt.

Håber det bedste for dig.

Åh Gud bliver helt nervøs ��

Anmeld Citér

27. november 2015

Fru Frederiksen.

Ring til FG og spør, det kan også være den lille der myrer noget for at komme ned på plads  

Anmeld Citér

27. november 2015

Tullefreja

Fru Frederiksen. skriver:

Ring til FG og spør, det kan også være den lille der myrer noget for at komme ned på plads  

Hun skulle meget gerne ligge på plads hehe 

Anmeld Citér

27. november 2015

181084

Profilbillede for 181084
Lykkelig
Tullefreja skriver:

Åh Gud bliver helt nervøs ��

noget nyt???

Anmeld Citér

28. november 2015

Tullefreja

181084 skriver:

noget nyt???

Det gik i sig selv igår har ikk haft noget lignede idag så ser dagen an og ringer til dem hvis det kommer igen da jeg os har min store datter og skal se efter hehe  

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.