Behandling med Canesten

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.372 visninger
2 svar
0 synes godt om
27. november 2015

Anonym trådstarter

Hejsa�� jeg har fået konstateret svamp efter en uge med kløe og svie. Jeg blev anbefalet Canesten creme + vaginal piller. Er der andre som har prøvet det? Jeg er selvfølgelig nødt til at stole på min læge, men jeg er lidt utryg ved at tage Canesten, da min veninde blev frarådet at tage det pga skader på fostret af sin læge? Jeg er 22 uger henne.

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. november 2015

anna111

Profilbillede for anna111

Jeg brugte det i begge mine graviditeter og har 2 sunde og raske piger 

Anmeld Citér

27. november 2015

modesty

Anonym skriver:

Hejsa�� jeg har fået konstateret svamp efter en uge med kløe og svie. Jeg blev anbefalet Canesten creme + vaginal piller. Er der andre som har prøvet det? Jeg er selvfølgelig nødt til at stole på min læge, men jeg er lidt utryg ved at tage Canesten, da min veninde blev frarådet at tage det pga skader på fostret af sin læge? Jeg er 22 uger henne.

Til en anden gang, så google produktets navn + "indlægsseddel". De ligger til fri afbenyttelse på nettet.

http://www.canesten.dk/export/sites/nor_bhc_canesten/da/_galleries/files/Canesten_vaginaltablet_og_kombipakning.pdf

Graviditet: Du kan bruge Canesten under graviditet.

Der skal sikres god hygiejne i fødselskanalen, især i de sidste 4-6 uger af graviditeten.

Du må ikke bruge applikator (indføringshylster) under graviditet. Før vaginaltabletten op i skeden med fingeren.

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.