Døgnrytme, 6mrd baby

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

477 visninger
3 svar
2 synes godt om
26. november 2015

SaraSH

Jer med børn på 6 måneder hvordan ser jeres/deres døgnrytme ud? 

Vi har været så priviligeret at have en søn som har sovet igennem (10-13 timer i træk) hver eneste nat siden han var 4 dage gammel. Men vi vil bare gerne lave hans rytme så han kommer tidligt i seng og står tidligt op, for inden man ser sig om så skal han starte i vuggestue og så går det sgu ikke at han ligger og snuer til langt op af formiddagen  men det er vores første barn så vi aner ikke hvornår hvornår han skal stå op og gå i seng og den slags.

kan i komme med gode råd? 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. november 2015

alenemor42

Min dreng er også 6 mdr. Og han sover også mellem 10-13 om natten.

Jeg tror ikke man som sådan kan tilvænne dem rytme nu? Altså andet end deres egen. Min sover omkring 18.30 og vågner mellem 5 og 6 hvilket jo er fint.

Mon ikke rytmen kommer når man er startet ? Pga. Hverdagen bliver anderledes. Det tror jeg

Anmeld Citér

26. november 2015

SaraSH

alenemor42 skriver:

Min dreng er også 6 mdr. Og han sover også mellem 10-13 om natten.

Jeg tror ikke man som sådan kan tilvænne dem rytme nu? Altså andet end deres egen. Min sover omkring 18.30 og vågner mellem 5 og 6 hvilket jo er fint.

Mon ikke rytmen kommer når man er startet ? Pga. Hverdagen bliver anderledes. Det tror jeg

Vores søn sover først omkring klokken 23.00-00.30, så han sover helt til klokken 12.00-13.00 om formiddagen og det er lige voldsomt nok synes jeg.

Jeg gad godt hvis han måske kunne sove bare til klokken 7 måske. Men aner ikke hvordan dagen så skal se ud 

Anmeld Citér

26. november 2015

alenemor42

SaraSHirsvang skriver:

Vores søn sover først omkring klokken 23.00-00.30, så han sover helt til klokken 12.00-13.00 om formiddagen og det er lige voldsomt nok synes jeg.

Jeg gad godt hvis han måske kunne sove bare til klokken 7 måske. Men aner ikke hvordan dagen så skal se ud 

Det også vildt ... totalt b baby  

Måske du er nød til at vække ham... altså tidligere og tidligere, det vil jeg tro er den eneste måde at forsøge på. Så måske vække kl. 10 og forsøge at få morgenmad i ham der og så måske en lur ...

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.