Hvad ville I syntes??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.602 visninger
18 svar
27 synes godt om
26. november 2015

Anonym trådstarter

Min datter er kommet til at spilde en del boller i karry på hendes nederdel i børnehaven. Det er hvad det er og det kan ske...

Jeg åbner så posen hvor nederdelen er i og den er fyldt med ris og sovs. Den er tydeligvis ikke rystet af for ris eller skyllet. 

Jeg kan ikke helt finde ud af hvad jeg skal mene om det?? Er det ikke normalt at man i det mindste lige havde rystet risene af eller er jeg for streng over at mene det??

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. november 2015

StineW79

Profilbillede for StineW79

Det ville jeg godt nok også være træt af. Vh stine

Anmeld Citér

26. november 2015

Anonym trådstarter

StineW79 skriver:

Det ville jeg godt nok også være træt af. Vh stine

Ok. Så er jeg da ikke den eneste....

Anmeld Citér

26. november 2015

Fremad

Det har jeg oplevet meget tit, både i dagpleje og børnehave....

Anmeld Citér

26. november 2015

TNBC

Anonym skriver:

Min datter er kommet til at spilde en del boller i karry på hendes nederdel i børnehaven. Det er hvad det er og det kan ske...

Jeg åbner så posen hvor nederdelen er i og den er fyldt med ris og sovs. Den er tydeligvis ikke rystet af for ris eller skyllet. 

Jeg kan ikke helt finde ud af hvad jeg skal mene om det?? Er det ikke normalt at man i det mindste lige havde rystet risene af eller er jeg for streng over at mene det??

Jo selvfølgelig bør man lige ryste det af, men hvis der har været travlt, er det måske gået hurtigt med at pakke det med og det er ikke blevet gjort. Hvis det bare er et enkelt tilfælde, ville jeg ikke gøre mere ved det, måske bare lige nævne at det ikke var gjort

Anmeld Citér

26. november 2015

Anonym trådstarter

sscm skriver:

Det har jeg oplevet meget tit, både i dagpleje og børnehave....

Ok. Det er første gang at jeg har oplevet det.

Anmeld Citér

26. november 2015

Anonym trådstarter

Yurie skriver:

Jo selvfølgelig bør man lige ryste det af, men hvis der har været travlt, er det måske gået hurtigt med at pakke det med og det er ikke blevet gjort. Hvis det bare er et enkelt tilfælde, ville jeg ikke gøre mere ved det, måske bare lige nævne at det ikke var gjort

Ja, det kan du have ret i. 

Anmeld Citér

26. november 2015

esioul

Anonym skriver:

jeg ville ikke tænke videre over det, men det er fordi jeg ved hvor travlt der er i en børnehave. 

Anmeld Citér

26. november 2015

Abracadabra

Det havde jeg nok ikke skænket en tanke. Det skal jo vaskes alligevel? Og om jeg også skal ryste og skylle er da helt ligegyldigt. 

Anmeld Citér

26. november 2015

Julemusen

Det er helt normalt. Pædagogerne har ikke tid til at stå og ryste plus skylle al beskidt tøj efter en spisning. Og dernæst må de faktisk ikke stå og bruge tid på at skulle tøj. Ikke engang med lort i. Det kommer i en pose med knude og så er det forældrenes hovedpine når de kommer hjem. Og synes faktisk det er fair nok. 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.