Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Hej. Jeg er 38+2 idag, jeg har lidt ondt i maven og kan læse mig frem til at det kunne være en optakt til fødsel.
Men jeg er i tvivl, muren i maven agtig - vare de gele tiden eller sådan on/off ?
Anmeld Citér
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Ingen ??
- desuden tisser jeg hver 5 min idsg vis det har nogle betydning
Mener du hvis det er veer om det så murre hele tiden eller uregelmæssigt? :-)
Skal lige forstå dit spørgsmål korrekt :-D
Anna2706 skriver: Mener du hvis det er veer om det så murre hele tiden eller uregelmæssigt? :-) Skal lige forstå dit spørgsmål korrekt :-D
Jeg mener : når folk skriver de har muren i maven i optakt fasen? Er det så hele tiden eller kun ind i mellem? Og hvordan og hvor gør dert ondt
Anonym skriver: Hej. Jeg er 38+2 idag, jeg har lidt ondt i maven og kan læse mig frem til at det kunne være en optakt til fødsel. Men jeg er i tvivl, muren i maven agtig - vare de gele tiden eller sådan on/off ?
Tænker også hvis du begynder have tyndmave eller lave nr 2 meget så kan det snildt være optakt
lillespir24 skriver: Tænker også hvis du begynder have tyndmave eller lave nr 2 meget så kan det snildt være optakt
Sådan har jeg også haft det er par dage. Og har ingen appetit haft hverken idag eller igår, så der er nok ikke så meget tilbage. Men tisser som skrevet en hel del.
Anonym skriver: Jeg mener : når folk skriver de har muren i maven i optakt fasen? Er det så hele tiden eller kun ind i mellem? Og hvordan og hvor gør dert ondt
Okay, det kunne sagtens være optakt til noget :-)
Jeg tænker at det osse sagtens kunne lyde som en blærebetændelse.
Det føles bare anderledes når maner gravid
anna111 skriver: Jeg tænker at det osse sagtens kunne lyde som en blærebetændelse. Det føles bare anderledes når maner gravid
Blærebetændelse har jeg ikke
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128