Nogen andre ?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

448 visninger
6 svar
0 synes godt om
26. november 2015

Anonym trådstarter

Hejsa er der nogen af jer der oplever niv og jag efter æl ? Nu er det 3 dage siden jeg havde æl og jeg oplever at det jager dernede hver dag, ikke konstant men flere gange i løbet af dagen ??

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. november 2015

esioul

Anonym skriver:

Hejsa er der nogen af jer der oplever niv og jag efter æl ? Nu er det 3 dage siden jeg havde æl og jeg oplever at det jager dernede hver dag, ikke konstant men flere gange i løbet af dagen ??

Har altid mærket det i en 3-4 dage. 

Anmeld Citér

26. november 2015

Anonym trådstarter

esioul skriver:

Har altid mærket det i en 3-4 dage. 

Okay det har jeg nemlig aldrig 

Anmeld Citér

29. november 2015

Spireren

Anonym skriver:

Jeg tror nok jeg oplevede et nive eller flere nede i underlivet dagen hvor jeg havde ægløsning den her gang og dagen efter også... Har ikke prøvet det før... Men havde menses lignende smerter uden nogen blødning overhovedet... men det gik væk efter et par dage...

Anmeld Citér

29. november 2015

Anonym trådstarter

Spireren skriver:

Jeg tror nok jeg oplevede et nive eller flere nede i underlivet dagen hvor jeg havde ægløsning den her gang og dagen efter også... Har ikke prøvet det før... Men havde menses lignende smerter uden nogen blødning overhovedet... men det gik væk efter et par dage...

Okay tak for dit svar på dag 5 efter ægløsning fik jeg et sygt skarpt jag i maven i 2 sek så håber det er gode tegn. Mærker stadig de der små mens lignende murren men ikke noget voldsomt det murrer lidt et par sek af gangen

Anmeld Citér

4. december 2015

Nikkis

Jeg har de samme jag som du beskriver, og kan teste om 5 dage.
Har du testet endnu?

Anmeld Citér

4. december 2015

Anonym trådstarter

Nikkis skriver:

Jeg har de samme jag som du beskriver, og kan teste om 5 dage.
Har du testet endnu?

Ja negativ. Testdag om 3 dage

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.