Venter på afgørelse fra retten

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

804 visninger
8 svar
1 synes godt om
26. november 2015

Mamaa01

Hej

venter utålmodigt på at få forældremyndigheden over min pige, det er sikkert jeg får den. Venter bare på et dokument der bekræfter det.

Ved i om man modtager afgørelser fra retten via e-Boks, på fysisk papir eller begge dele?

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. november 2015

alenemor42

Mamaa01 skriver:

Hej

venter utålmodigt på at få forældremyndigheden over min pige, det er sikkert jeg får den. Venter bare på et dokument der bekræfter det.

Ved i om man modtager afgørelser fra retten via e-Boks, på fysisk papir eller begge dele?

Du burde få det gennem din advokat ?!

Ellers plejer det at være papirs post fra retten

Anmeld Citér

26. november 2015

grinny

Hvis du ikke har sagt nej tak til offentligt post så e-boks, medmindre du har en advokat så er det denne der får svaret.

Men er afgørelsen idag? Og har du fået tidspunktet for afgørelsen? For så burde du kunne ringe ind og få svaret

E-boks kan godt drille lidt og så tager det nogle timer/en dags tid at få posten 

Anmeld Citér

26. november 2015

Tranebaer

Eboks Retten sender ikke fysisk brev ud med mindre du er frataget fra eboks generelt

Anmeld Citér

26. november 2015

DortheL

Tranebaer skriver:

Eboks Retten sender ikke fysisk brev ud med mindre du er frataget fra eboks generelt

Jo, det gør de. Jeg har lige haft en sag for retten, og fik afgørelsen pr. brev :-) 

Anmeld Citér

26. november 2015

Tranebaer

DortheL skriver:

Jo, det gør de. Jeg har lige haft en sag for retten, og fik afgørelsen pr. brev :-) 

Hvilken ret? Var til møde omkring det i går ved Frb. ret, og der sagde de at det altid er e boks

Anmeld Citér

26. november 2015

Tranebaer

Tranebaer skriver:

Hvilken ret? Var til møde omkring det i går ved Frb. ret, og der sagde de at det altid er e boks

Har lige tjekket på eboks hjemmesiden - det lader til at det er muligt at få både fysisk eller digital post fra domstolene - mærkeligt efter det de fortalte mig på frb i går...

Anmeld Citér

26. november 2015

DortheL

Tranebaer skriver:

Har lige tjekket på eboks hjemmesiden - det lader til at det er muligt at få både fysisk eller digital post fra domstolene - mærkeligt efter det de fortalte mig på frb i går...

Okay :-) 

Anmeld Citér

26. november 2015

alenemor42

Mente sgi nok jeg ikke var helt gal på den

Domstolen er ikke omfattet af loven om offentlig post.

Vil tro at nogle ting derfra slet ikke må sendes digitalt 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.