julegaver 2015

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.377 visninger
12 svar
0 synes godt om
26. november 2015

Ms.Momo

Profilbillede for Ms.Momo
så fik jeg to fredagsbørn; Victor 11.01.08 og Elise 11.04.14

Det er tænkt som en hyggetråd, der måske kunne inspirere andre...

Hvad giver I jeres barn/børn i julegave i år? Hvor gamle er de, og hvorfor den gave?

Jeg kan jo starte;

Min søn på næsten 8 får et par buddy høretelefoner, for han vil rigtig  gerne have lige præcis den model til sin iPad, for andre kan slutte deres til også.

Min datter på 20 mdr. får enten en badekåbe eller et rengøringssæt, for hun elsker at sidde og putte efter sit bad (før hun får tøj på), og så elsker hun at gøre rent. 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. november 2015

MorDk

Vi giver vores søn en globus med lys i. 

Vi ved endnu ikke hvad vores datter skal have men tænker ny dukke eller dukketilbehør. 

Anmeld Citér

26. november 2015

Benjamins'mor

Ms.Sunshine skriver:

Det er tænkt som en hyggetråd, der måske kunne inspirere andre...

Hvad giver I jeres barn/børn i julegave i år? Hvor gamle er de, og hvorfor den gave?

Jeg kan jo starte;

Min søn på næsten 8 får et par buddy høretelefoner, for han vil rigtig  gerne have lige præcis den model til sin iPad, for andre kan slutte deres til også.

Min datter på 20 mdr. får enten en badekåbe eller et rengøringssæt, for hun elsker at sidde og putte efter sit bad (før hun får tøj på), og så elsker hun at gøre rent. 

Min datter får en "my first Disney princess" de der dukker på størrelse med en baby born, hun får Ariel, hun har i forvejen Anna og elsa. Og så får hun en LEGO duplo skolebus med tal og bogstaver. Hun er 2 år. 

Min søn får en pakke med 4 Ninja turtles figurer han kan bruge sammen med sin Ninja turtles bil (den var lidt dyr den pakke) og så får han en æske med 4 biler/helikoptere han kan bruge sammen med brio togbanen, han bliver 5 år lige efter nytår. 

Anmeld Citér

26. november 2015

Augustmama

Vores pige på 3 år får Anna og Elsa dukker de helt store. 

Anmeld Citér

26. november 2015

Miia90

Vores datter for 

askepot udklædningskjole- fordi hun elsker ar klæde sig ud

Doc mcstuffins udklæning - fordi hun er vild med hende

doc mcstuffins mobil klink

perler- hun elsker at fordybe sig.

elsa paryk- den har hun snakket om længe.

Anmeld Citér

26. november 2015

lucas<3

Min søn får lego politistation fandt den i Bilka på tilbud, der var 30 % på og så var den sat ned i forvejen så kom a med 420kr for den Han elsker og lege med lego  

tror også han får lidt tøj  

Anmeld Citér

26. november 2015

God-mor

Min datter på 2,5 år, får en LEGO taske, bamses billedbog og frost sengetøj. 

Anmeld Citér

26. november 2015

hannetheis

Profilbillede for hannetheis

Theis på 7 får en playmobil bank fordi han i forvejen har en politistation og mangler et sted hvor der kan laves et indbrud. Derudover får han en fjernstyret playmobil farrai som han selv er ved at spare op til.

Theo på 4 får en playmobil brandstation og brandbil. Han har noget med brand og vil gerne have sit eget playmobil.

vilje på 5 måneder får en dukke med lidt tøj, en rød krea træ dukkevogn og sengetøj dertil. Hun mangler ikke noget da vi har alt babylegetøj fra de store, så dette kan hun bruge senere.

Anmeld Citér

26. november 2015

Mettefpigen

Lukas på 4 får forskellige Thomas og venner to og en stor togbane fra Thomas ☺

Anmeld Citér

26. november 2015

Happiness

Nikoline på 1år og 10mdr får et puslecenter til hendes dukker.

Hun elsker sine dukker, og leger rigtig meget rolleleg. Så tænker hun nok skal blive rigtig glad for det.

Lukas på 4½ får et sæt med 6 Avengers actionmænd. Han ELSKER Avengers, så er helt sikker på at han bliver super glad for dem. 

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.