Pas til babyer, navngivet eller ej?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.890 visninger
4 svar
3 synes godt om
26. november 2015

Mamaa01

Hej,

Er der nogen der ved om man kan få lavet pas til sin baby der ikke er navngivet endnu og om borgerservice tage billeder af så små?

Skal ikke holde dåb, men skal snarest ned på kirkekontoret for at få navngivet. Der har været lidt kludder med det og derfor er vi lidt sent ude. Men ellers er der så nogle der ved hvornår registreringen af navnet går igennem og hvor hurtigt efter man har fået sin baby navngivet man kan få et pas med deres navn?

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. november 2015

MamaGulloev

Profilbillede for MamaGulloev
D. 4/7-14 kom min skønne pige D. 9/1-20 kom lillesøster
Mamaa01 skriver:

Hej,

Er der nogen der ved om man kan få lavet pas til sin baby der ikke er navngivet endnu og om borgerservice tage billeder af så små?

Skal ikke holde dåb, men skal snarest ned på kirkekontoret for at få navngivet. Der har været lidt kludder med det og derfor er vi lidt sent ude. Men ellers er der så nogle der ved hvornår registreringen af navnet går igennem og hvor hurtigt efter man har fået sin baby navngivet man kan få et pas med deres navn?

Så vidt jeg ved kan du navngive dit barn via borger.dk
Min datter blev døbt, og i løbet af ugen efter dåben kom der et brev med hendes sygesikringskort. Så var det gået igennem

Da hun skulle have pas som 1-årig gik vi til photocare og fik taget pasbilleder. Hurtigt og nemt

Anmeld Citér

26. november 2015

Mamaa01

MummiT skriver:

Så vidt jeg ved kan du navngive dit barn via borger.dk
Min datter blev døbt, og i løbet af ugen efter dåben kom der et brev med hendes sygesikringskort. Så var det gået igennem

Da hun skulle have pas som 1-årig gik vi til photocare og fik taget pasbilleder. Hurtigt og nemt

Tak for svar. det er fordi der er lidt flere ting ved det ved os at vi skal ned på kontoret. Men det går ret hurtigt altså?

Anmeld Citér

26. november 2015

MamaGulloev

Profilbillede for MamaGulloev
D. 4/7-14 kom min skønne pige D. 9/1-20 kom lillesøster
Mamaa01 skriver:

Tak for svar. det er fordi der er lidt flere ting ved det ved os at vi skal ned på kontoret. Men det går ret hurtigt altså?

Ja jeg tror kun der gik et par dage før jeg fik sygesikringskortet

Anmeld Citér

26. november 2015

Mom2Two

Mamaa01 skriver:

Hej,

Min havde pas uden a han var døbt eller navngivet ... Han hed bare "unavngivet" 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.