Julegaver

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

300 visninger
6 svar
0 synes godt om
26. november 2015

hejmeddig10

Så er det jo ved at Være julegave tid! Men jeg står i det kæmpe problem at jeg ved ikke hvad vi selv skal gi vores datter som når at blive 10 måneder inden juleaften. Folk spørg hvad hun ønsker sig og jeg ved det simpelthen ikke! Håber der er nogle med nogle gode ideer der ude!  

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. november 2015

MorTil3+

hejmeddig10 skriver:

Så er det jo ved at Være julegave tid! Men jeg står i det kæmpe problem at jeg ved ikke hvad vi selv skal gi vores datter som når at blive 10 måneder inden juleaften. Folk spørg hvad hun ønsker sig og jeg ved det simpelthen ikke! Håber der er nogle med nogle gode ideer der ude!  

Kigger med her vi har en søn på 10 mdr til jul og det eneste vi tænker han ønsker sig er duplo men det bliver måske lidt meget hvis alle køber duplo.

Anmeld Citér

26. november 2015

Benjamins'mor

hejmeddig10 skriver:

Min datter var 14 mdr til jul sidste år, hun fik: 

Duplo LEGO og tøj. 

Vi ønskede de der duplo kasser med Disney prinsesser.

Anmeld Citér

26. november 2015

God-mor

hejmeddig10 skriver:

Min datter var 5 måneder første jul, og hun fik blandt andet, smykker, tøj, duplo, sækkestol, sengetøj, juniordyne, legetøj til badet, bøger og sanse legetøj

Anmeld Citér

26. november 2015

MorDk

Hvis ikke du ved hvad hun ønsker sig så mangler hun vel ikke noget og så tænker jeg hvorfor købe noget så? 

Hvis det er fordi du gerne vil ha hun får en gave så køb noget lækkert tøj måske? Det ville jeg nok vælge.

Anmeld Citér

26. november 2015

MamaGulloev

Profilbillede for MamaGulloev
D. 4/7-14 kom min skønne pige D. 9/1-20 kom lillesøster
hejmeddig10 skriver:

Min datter fik en bæresele og noget lækkert tøj i julegave sidste år  

- Hun var 5,5 mdr. Og så lidt legetøj også. Men jeg ønskede mest af alt praktiske ting til hende, som jeg stod og manglede. Af mig fik hun en voksipose. (Købte den dog i november og tog den i brug med det samme). 

I år ønsker hun sig lidt mere legetøj, men igen lækkert tøj. 
Jeg står ikke umiddelbart og mangler nogle praktiske ting til hende, men hvis jeg gjorde var de også røget på hendes ønskeliste

Anmeld Citér

26. november 2015

Ms.Momo

Profilbillede for Ms.Momo
så fik jeg to fredagsbørn; Victor 11.01.08 og Elise 11.04.14

Min datter var 8 mdr. til jul sidste år, og hendes ønsker var tøj og så legetøj. Jeg gik på fætter BR hjemmeside, søgte på legetøj til børn på 9-12 mdr, og så skrev jeg det der virkede spændende på hendes ønskeliste.

Jeg gjorde det samme i år, for jeg syntes smækbukser, cykel, rengøringsartikler og duplo var så lidt (og for overordnet)

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.