Hjælp

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

496 visninger
6 svar
0 synes godt om
25. november 2015

Anonym trådstarter

Kan det virkelig passe? 

Jeg har lige afsluttet mit løntilskud her den 17 november - det vil sige at jeg ska ha løn fra den 1-17. Så får jeg arbejdsmarked ydelse fra den 18-25 så udløber mit arbejdsmarked ydelse. Ka jeg seriøst ikk få kh fra den 26 til endt måned uden det ska modregnes? 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. november 2015

1990h

Står i det samme. Nøjagtig det samme

bare slut den 23. Har søgt kh fra den 23 til den 30. Og hører først noget om en uge. 

Anmeld Citér

25. november 2015

Anonym trådstarter

1990h skriver:

Står i det samme. Nøjagtig det samme

bare slut den 23. Har søgt kh fra den 23 til den 30. Og hører først noget om en uge. 

Jeg fik afvide at kh sku jeg først søge den 1. Fordi det vil alligevel blive modregnet det andet. 

Men hvordan det når det hele r en form for ydelse? 

Jeg mister en pæn slat.

Anmeld Citér

25. november 2015

1990h

Når det fik jeg ikke afvide. Er det fordi du ska komme ned med lønseddel eller hva?

jeg fik også mangelfulde oplysninger. At jeg vil hører noget i eboks om en uge. Ikke hvor længe der så går inden eventuelt udbetaling kommer og om man er berettet 

Anmeld Citér

25. november 2015

1990h

Når det fik jeg ikke afvide. Er det fordi du ska komme ned med lønseddel eller hva?

jeg fik også mangelfulde oplysninger. At jeg vil hører noget i eboks om en uge. Ikke hvor længe der så går inden eventuelt udbetaling kommer og om man er berettet 

Anmeld Citér

25. november 2015

Jealyn

I skal være opmærksomme på at kontanthjælp er bagudbetalt, altså søger i fra 30 nov kommer første kontanthjælp til udbetaling efter jul

Anmeld Citér

26. november 2015

Anonym trådstarter

1990h skriver:

Jeg fik bare afvide at det sku trækkes fra det andet, så jeg ku ligeså godt vente med at at om kh til 1 december .: 

men hvordan delen får man så dækket det tab ? 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.