Spontan abort igen .. :/

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

918 visninger
7 svar
2 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
25. november 2015

Anonym trådstarter

Nu er det anden gang inden for et år jeg oplever en spontan abort Sidste gang blev jeg ikke undersøgt ved lægen da hun mente at der ingen grund var til det fordi jeg hurtigt fik min mens igen. Men den her gang har jeg virkelig haft ondt, og der kom en meget stor mørk klump ud af mig, så jeg tror at jeg har været længere henne end det jeg egentlig troede.. 

Men skal jeg ringe til lægen og bede om en undersøgelse? Jeg er mest bange for at der er noget galt med mig siden det tager meget lang tid for mig at blive gravid, og når det så lykkes kan jeg ikke holde på fosteret :/ 

og er der nogen der ved om jeg må bruge tampon når det er en spontan abort? 

Til sidst vil jeg lige høre om der ikke sidder nogle med en god solstråle historie som lige kan få mit håb om endnu et barn tilbage  

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. november 2015

Dididiva

Jeg har en solstrålehistorie.

Startede med en GUL sidste sommer, så en tom graviditet hvor jeg aborterede imellem jul og nytår. Derefter holdte jeg op med at have ægløsning i 4 måneder. Præcis i dag er jeg 32+0. Venter en lille stædig pige. Det er pisse hårdt, men igennem kom jeg.

Anmeld Citér

25. november 2015

o1Mutte

Anonym skriver:

Nu er det anden gang inden for et år jeg oplever en spontan abort Sidste gang blev jeg ikke undersøgt ved lægen da hun mente at der ingen grund var til det fordi jeg hurtigt fik min mens igen. Men den her gang har jeg virkelig haft ondt, og der kom en meget stor mørk klump ud af mig, så jeg tror at jeg har været længere henne end det jeg egentlig troede.. 

Men skal jeg ringe til lægen og bede om en undersøgelse? Jeg er mest bange for at der er noget galt med mig siden det tager meget lang tid for mig at blive gravid, og når det så lykkes kan jeg ikke holde på fosteret :/ 

og er der nogen der ved om jeg må bruge tampon når det er en spontan abort? 

Til sidst vil jeg lige høre om der ikke sidder nogle med en god solstråle historie som lige kan få mit håb om endnu et barn tilbage  

4 aborter og gravid nu efter flere års behandling Det KAN lade sig gøre selvom vejen nogengange er uoverskuelig 

Nej du skal bruge bind 

Anmeld Citér

25. november 2015

Anonym trådstarter

Hvor dejligt for jer at det er lykkes 

jeg håber det snart bliver min tur

Anmeld Citér

25. november 2015

ErDuHerIkkeSnart

Øv - det er frygtelig hårdt og så svært ikke at blive grundigt bekymret for om der er noget galt. Du skal helst bruge bind og du kan overveje at bede lægen følge dit HCG niveau og sikre at det falder helt, hvis du er nervøs for om kroppen udstøder fuldstændig. Desværre skal man igennem tre aborter før de henviser til udredning - benhårdt og uretfærdigt. Rigtig meget held og lykke.

Ps: Jeg er på min 5. graviditet... I uge 22 ... så denne gang er forhåbentlig lykkens gang!

Anmeld Citér

26. november 2015

Anonym trådstarter

ErDuHerIkkeSnart skriver:

Øv - det er frygtelig hårdt og så svært ikke at blive grundigt bekymret for om der er noget galt. Du skal helst bruge bind og du kan overveje at bede lægen følge dit HCG niveau og sikre at det falder helt, hvis du er nervøs for om kroppen udstøder fuldstændig. Desværre skal man igennem tre aborter før de henviser til udredning - benhårdt og uretfærdigt. Rigtig meget held og lykke.

Ps: Jeg er på min 5. graviditet... I uge 22 ... så denne gang er forhåbentlig lykkens gang!

Jeg skal have taget blodprøve i morgen så de kan følge mit hcg og måle min blodprocent, jeg synes nemlig at jeg bløder alt for meget i forhold til sidst :/ 

ved du om de også henviser til udredning selvom man har et barn i forvejen? 

Og tillykke med graviditeten, hvor må det være skønt at være nået dertil  

Anmeld Citér

26. november 2015

Becks

Anonym skriver:

Jeg skal have taget blodprøve i morgen så de kan følge mit hcg og måle min blodprocent, jeg synes nemlig at jeg bløder alt for meget i forhold til sidst :/ 

Når du har haft 3 aborter, kan du blive henvist til udredning på riget.. De er de eneste i hele landet, som udreder for aborter..

De udreder også, selvom du har et barn i forvejen :)

Du kan bede egen læge/gynækolog eller den fertilitetsklinik (Hvis du går hos sådan én) henvise dig..

Jeg har selv været igennem 5 sa'er, og efter udredning på riget, er jeg nu 30+1.. 

Anmeld Citér

26. november 2015

ErDuHerIkkeSnart

Anonym skriver:

Godt at du bliver fulgt. Og ja, de skal udrede uagtet at du har et barn I forvejen. Det foregår på Riget. 

Tak - det er rigtig dejligt. Oplevelserne vil for altid sidde i kroppen, men det bliver nemmere og nemmere at tro på med tiden, at det kommer til at gå godt...

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.