Jer der brugte vugge??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

961 visninger
11 svar
1 synes godt om
25. november 2015

1990h

hvilken havde i? Gerne billede.

fik i brugt den? Hvor længe? Eller stod i bagefter og tænkte i godt kunne ha undværet ?

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. november 2015

linkon

Vi havde denne og ville ikke ha været foruden! Vi brugte den i 4 måneder, altså så længe hun ikke selv kunne sidde og klatre i vuggen! Det var så skønt at have denne stående ved siden af sengen og bare skulle løfte baby op en så kort vej når hun skulle ammes og kunne vugge baby i søvn med foden når jeg selv halvsov :-)

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld Citér

25. november 2015

LOL

1990h skriver:

fik i brugt den? Hvor længe? Eller stod i bagefter og tænkte i godt kunne ha undværet ?

Vi har leandervuggen og det har været spild af penge.. han nægter simpelthen bare at sove i den, her er det kun liften eller vores seng der dur 

Anmeld Citér

25. november 2015

1990h

linkon skriver:

Vi havde denne og ville ikke ha været foruden! Vi brugte den i 4 måneder, altså så længe hun ikke selv kunne sidde og klatre i vuggen! Det var så skønt at have denne stående ved siden af sengen og bare skulle løfte baby op en så kort vej når hun skulle ammes og kunne vugge baby i søvn med foden når jeg selv halvsov :-)

Sådan en har jeg kigget på. Ser hyggeligt ud

Anmeld Citér

25. november 2015

StineW79

Profilbillede for StineW79

Jeg fandt den her gamle vugge i en genbrugsbutik. Den er lidt større end en alm vugge, så begge unger har sovet i den til de var ca 8 mdr'er.

ville ik ku ha undværet den! Vh stine

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld Citér

25. november 2015

Miti's mama

linkon skriver:

Havde nøjagtig den samme  Elskede den! Så ærgelig over at skulle efterlade den da vi flyttede til DK - hvor har du købt din??

Anmeld Citér

25. november 2015

linkon

Tatarata skriver:

Havde nøjagtig den samme  Elskede den! Så ærgelig over at skulle efterlade den da vi flyttede til DK - hvor har du købt din??

Den er købt i babysam :-) er så glad for den!!

Anmeld Citér

26. november 2015

MorDk

Vi havde sådan en kombi. En vugge som vi brugte de første 4 måneder. Derefter lavede vi den om til en lille bænk som nu står på værelset. Jeg har været glad for at have vugge ved siden af vores seng. 

Anmeld Citér

26. november 2015

modesty

1990h skriver:

Vi købte en Leandervugge, brugte den én nat. Så stod den i hjørnet i et par måneder inden vi solgte den igen. 

Anmeld Citér

26. november 2015

MamaGulloev

Profilbillede for MamaGulloev
D. 4/7-14 kom min skønne pige D. 9/1-20 kom lillesøster

Jeg havde en gammel arve-vugge, som stod lige så fint for fodenden af min seng mens min datter sov ved siden af mig, eller i liften 

Jeg kunne ikke få den samlet rigtigt, så den var lidt ustabil og så havde jeg ikke lyst til at lægge min datter i den. Hun sov også meget bedre der lige ved siden af mig, i min seng. 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.