Hjælpe fødslen igang?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

25. november 2015

Benjamins'mor

Anonym skriver:

Jeg har under to uger til termin og orker ikke mere. Så ville gerne hjælpe tingene lidt på vej.

kom med alle jeres gode råd? Sex bliver der ikke så meget her hjemme, har ondt og føler mig ikke voldsomt charmerende

har hørt noget om hindbærbrus the? Men der står man kun må drikke det i samråd med lægen?

andre ideer? Er snart villig til alt

Må nok være en lyseslukker og sige, det er bare myter. Jeg prøvede alt, og intet virkede. Jeg endte med at blive sat i gang (første fødsel).

Anden gang gjorde jeg intet og gik selv i gang. 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. november 2015

EKAB

Profilbillede for EKAB
Anonym skriver:

Nu har jeg aldrig prøvet zoneterapi, hvad gør man? Er der bare en slags behandling, eller skal man bede om noget specielt?

Jeg Googlede på livet løs "zoneterapi sætte fødsel i gang" og så den store by jeg bor i nærheden af. 

Så tjekkede jeg andres erfaringer med hende jeg havde fundet navnet på, og så bestilte jeg en tid til fødselsmodning, hed det vist. 

Lisbeth Hecksner hed hun.

dog skal du være opmærksom på, at mange behandlere først vil hjælpe når man har nået terminsdatoen.

Anmeld Citér

26. november 2015

Anonym trådstarter

EBK skriver:

Jeg Googlede på livet løs "zoneterapi sætte fødsel i gang" og så den store by jeg bor i nærheden af. 

Så tjekkede jeg andres erfaringer med hende jeg havde fundet navnet på, og så bestilte jeg en tid til fødselsmodning, hed det vist. 

Lisbeth Hecksner hed hun.

dog skal du være opmærksom på, at mange behandlere først vil hjælpe når man har nået terminsdatoen.

Det må jeg lige undersøge. Tak for rådet 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.