Aww mine brystvorter :(

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

400 visninger
2 svar
0 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
25. november 2015

Anonym trådstarter

Hej 

Mig og kæresten bruger ikke prævention, så graviditet kunne måske være en mulighed.. Men vi har prøvet i 7måneder nu, det er ikke lykkedes endnu, så har svært ved at tro at det kunne være det..

Min brystvorter gør så pisse nas! Mine bryster er lidt ømme og større end normalt, men mine brystvorter både klør, svier og gøre nas  

mine bryster plejer at blive lidt ømme nogle dage før jeg får min mens, men det plejer ikke at være sådan med mine brystvorter...

nogen der har en ide om hvad det er? eller hvad jeg kan gøre?

et spørgsmål til, købes folinsyre med recept eller er det håndkøb?

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. november 2015

Chellie

Anonym skriver:

Hej 

Mig og kæresten bruger ikke prævention, så graviditet kunne måske være en mulighed.. Men vi har prøvet i 7måneder nu, det er ikke lykkedes endnu, så har svært ved at tro at det kunne være det..

Min brystvorter gør så pisse nas! Mine bryster er lidt ømme og større end normalt, men mine brystvorter både klør, svier og gøre nas  

mine bryster plejer at blive lidt ømme nogle dage før jeg får min mens, men det plejer ikke at være sådan med mine brystvorter...

nogen der har en ide om hvad det er? eller hvad jeg kan gøre?

et spørgsmål til, købes folinsyre med recept eller er det håndkøb?

Folinsyre købes i håndkøb, enten som del af en samlet vitaminpille for gravide, eller som separat pille.

Mht brystvorterne, er der jo intet, der er sikkert, men mine brystvorter blev pæææænt ømme som et af de tidlige symptomer, da jeg blev gravid  Så, det kan da være...?

Anmeld Citér

25. november 2015

Anonym trådstarter

Chellie skriver:

Folinsyre købes i håndkøb, enten som del af en samlet vitaminpille for gravide, eller som separat pille.

Mht brystvorterne, er der jo intet, der er sikkert, men mine brystvorter blev pæææænt ømme som et af de tidlige symptomer, da jeg blev gravid  Så, det kan da være...?

Nååh okay, super! Så vil jeg gå ind på apoteket i morgen og købe dem! Er de dyre??

puhaa, det kunne være såå dejligt! Men det tør jeg desværre ikke håbe på 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.