Hvornår må man blive gravid igen??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

8.476 visninger
12 svar
0 synes godt om
10. januar 2008

sbs78

jeg fik pks den 30 Juli 07. Er der nogen regl om hvor lang tid der skal gå, inden man bliver gravid igen???

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. januar 2008

Nan

Ved de link der ikke virker skal du bare kopiere hele teksten og paste den i adressebaren.

Anmeld

10. januar 2008

sbs78

tak fro det:)

Anmeld

10. januar 2008

Anja :)

Hej ;).
Jeg fik KS i marts 2005, og blev allerede gravid igen i december samme år, og det gik fint. Jeg havde en normal fødsel 2. gang, og fik en ordentlig basse på 4578 g og 56 cm, og der var ingen problemer overhovedet - og selvfølgelig er de opmærksomme på dig, når de ved, at du har fået KS.

Kram fra Anja

Anmeld

10. januar 2008

3rollinger

Hejsa

Ja, normalt anbefaler de et aar for en sikkerheds skyld. Men det betyder jo ikke, som ogsaa Anja siger, at det ikke kan gaa godt hvis man gaar hen og bliver gravid foer der er gaaet et aar.

Trine

Anmeld

6. februar 2008

June

Hejsa :)
Ja jeg selv har fået kejsersnit d.08-10-05 og d.17-07-07, begge planlagte :)
Jeg har diabetes, så er blevet fulgt nøje, samt fik begge mine prinsesser før tid, 36+3 og 37+1.. De blev lidt for store til sidst, så ud det skulle de :D
Nå men jeg fik at vide at ca 1år, så er kroppen sådan nogenlunde ovenpå igen..
Knus June

Anmeld

29. februar 2008

Müller

sbs78 skriver:

jeg fik pks den 30 Juli 07. Er der nogen regl om hvor lang tid der skal gå, inden man bliver gravid igen???

Jeg fik pks d. 280806 og 8 mdr efter var jeg gravid igen, og graviditeten forløb uden problemer.

Anmeld

3. marts 2008

Bamseboet :D

Jeg fik akut ks i august 2005, og vi begyndte på projekt baby i november 2005 men først i oktober 2006 lykkedes det os at ramme plet, så Mille kom til verden d. 24. Juli 2007 (- ved planlagt kejsersnit)

-Så det jeg vil sige med dette, er at det KAN jo være, at Baby ikke lige kommer i første "hug".....

Gav det mening(?)

Anmeld

4. marts 2008

sanne

jeg fik aks sep.06 og fik pks igen sep.07 og alt gik fint. hilsen sanne

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.