Bedste studieplads i Aarhus?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.040 visninger
5 svar
0 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
24. november 2015

Anonym trådstarter

Jeg har en aflevering lige om lidt, og har i den grad behov for at få arbejdet igennem. Hjemme "lokker" vasketøjskurven, opvaskemaskinen, støvsugeren (man skulle ikke tro, det var muligt) og nu må jeg bare ud af huset, så jeg kan arbejde koncentreret.

Hvor skal jeg tage hen i Aarhus?

Dokk 1 har jeg været på et par gange 

Men gerne et sted med internet og mulighed for en kop kaffe eller to 

Anmeld Citér

3 numre af Vores Børn + 2 LEGO Storage bokse.

Spar 384 kr.

Køb her for kun 229 kr.

24. november 2015

Hectar

Profilbillede for Hectar
Anonym skriver:

Jeg har en aflevering lige om lidt, og har i den grad behov for at få arbejdet igennem. Hjemme "lokker" vasketøjskurven, opvaskemaskinen, støvsugeren (man skulle ikke tro, det var muligt) og nu må jeg bare ud af huset, så jeg kan arbejde koncentreret.

Hvor skal jeg tage hen i Aarhus?

Dokk 1 har jeg været på et par gange 

Men gerne et sted med internet og mulighed for en kop kaffe eller to 

Der ligger noget café lignende noget i Nørregade (næsten ved siden af Klassisk Fisk og Beautycos). Er gået forbi et par gange og det ser vildt hyggeligt ud. Ifølge skriften på vinduet er der fri wifi. Kan selvfølgelig ikke finde det på google, men det lignende noget indisk kaffe/the bar.

Anmeld Citér

24. november 2015

Pikku Myy

Profilbillede for Pikku Myy
Jeg skriver hvad jeg laver lige nu...
Katafalk skriver:

Der ligger noget café lignende noget i Nørregade (næsten ved siden af Klassisk Fisk og Beautycos). Er gået forbi et par gange og det ser vildt hyggeligt ud. Ifølge skriften på vinduet er der fri wifi. Kan selvfølgelig ikke finde det på google, men det lignende noget indisk kaffe/the bar.

Er det Løves bog og vincafe: https://www.facebook.com/pages/L%C3%B8ves-Bog-og-Vincafe/174470585924701? Den er hyggelig, men lidt mørk til læsning - hvert fald om aftenen ...

Anmeld Citér

24. november 2015

Hectar

Profilbillede for Hectar
Pikku Myy skriver:

Er det Løves bog og vincafe: https://www.facebook.com/pages/L%C3%B8ves-Bog-og-Vincafe/174470585924701? Den er hyggelig, men lidt mørk til læsning - hvert fald om aftenen ...

Ikke umiddelbart. Ud til vinduet lå der en masse puder på gulvet som man sidder på. Hmm..

Anmeld Citér

24. november 2015

Anonym trådstarter

Katafalk skriver:

Tak  Jeg ved, hvor det er. Det sted napper jeg i morgen. 

Anmeld Citér

24. november 2015

Anonym trådstarter

Pikku Myy skriver:

Der er rigtig hyggeligt, men synes man sidder lidt dårligt til at arbejde i flere timer. Men en enkelt kop kaffe med avisen, er det et godt sted til 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.

Egmont Publishing A/S
Strødamvej 46
2100 København
CVR: 83131128
Bliv fan på Facebook
Baby.dk på Google+
Cookie information
Denne hjemmeside bruger cookies.

Cookies er nødvendige for at få hjemmesiden til at fungere, men de giver også info om hvordan du bruger vores hjemmeside, så vi kan forbedre den både for dig og for andre. Cookies på denne hjemmeside bruges primært til trafikmåling og optimering af sidens indhold.

Hvis du klikker videre på siden, accepterer du vores brug af cookies.