Mødregruppe

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.234 visninger
7 svar
0 synes godt om
24. november 2015

JVF

Hej!

Jeg hedder Julie. Jeg er 24 år, bosat i Haderslev og blev mor for første gang til en skøn lille datter i juni. :-)

Jeg valgte ikke at blive sat i en mødregruppe, da jeg syntes jeg havde travlt nok med at lære mit eget barn at kende, samt lære mig selv at kende i rollen som mor for første gang. Og øv, hvor har jeg bare fortrudt det! Savner at snakke med andre ligesindede på barsel, da alle vennerne uden børn, har travlt med studie i hverdagene og fest i weekenden. ;-)

Derfor synes jeg det kunne være rigtig hyggeligt hvis der var andre i Haderslev (og omegn), der var i samme situation og som kunne tænke sig at lære hinanden lidt at kende. :-)

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. november 2015

Panther

Profilbillede for Panther

Hvis du ikke finder nogen herinde, så prøv evt at ringe til din sundhedsplejerske og forklar situationen.. Måske kan hun sætte dig sammen med en mødregruppe? De har jo nok kun kendt hinanden et par måneder.

Anmeld Citér

24. november 2015

Xolia

JVF skriver:

Hej!

Jeg hedder Julie. Jeg er 24 år, bosat i Haderslev og blev mor for første gang til en skøn lille datter i juni. :-)

Jeg valgte ikke at blive sat i en mødregruppe, da jeg syntes jeg havde travlt nok med at lære mit eget barn at kende, samt lære mig selv at kende i rollen som mor for første gang. Og øv, hvor har jeg bare fortrudt det! Savner at snakke med andre ligesindede på barsel, da alle vennerne uden børn, har travlt med studie i hverdagene og fest i weekenden. ;-)

Derfor synes jeg det kunne være rigtig hyggeligt hvis der var andre i Haderslev (og omegn), der var i samme situation og som kunne tænke sig at lære hinanden lidt at kende. :-)

Prøv at snakke med sp - vi fik en tilflytter så løbet er måske ikke kørte ��

Anmeld Citér

24. november 2015

JVF

Det var selvfølgelig en ide med at kontakte sp, men vil først lige se om der skulle være et par stykker, der er i samme situation som mig :-)

Anmeld Citér

24. november 2015

Sedigfor

JVF skriver:

Hej!

Jeg kommer fra Rødding hvis du ved hvor der er (:

Anmeld Citér

24. november 2015

Mrsopsand

Jeg stod selv i samme situation og jeg endte med at kontakte sp og nu er jeg kommet i en gruppe. Det eneste er så bare at min dreng er to måneder ældre end de andre, men 4 ud af seks er anden- og tredjegangsforældre så jeg vi har alligevel en masse at snakke om.  Jeg forsøgte også at søge herinde, men fandt desværre ingen, da jeg selv er fra Herning.

Så uden at vide det med sikkerhed tror jeg umiddelbart at sp er den bedste løsning. Så skal du sikkert heller ikke køre så langt.

Anmeld Citér

24. november 2015

k&k&k&k

JVF skriver:

Hej!

Hej med dig :-) 

mit navn er Konni og jeg er mor til Kornelius som også er fra Juni 2015 :-) dog er jeg 3 gangs mor så hvis det ikke er nogen hindring kan vi da godt skrive sammen og se om der er kemi :-) 

vi bor i Tiset, et lille samfund få kilometer udenfor Gram :-) 

men skriv endelig tilbage hvis du vil :-) 

Anmeld Citér

24. november 2015

JVF

Til Konni og sedigfor: mange tak for jeres tilbagemeldinger, men jeg råder desværre ikke over en bil, så gram og Rødding, er desværre lidt for langt væk for mig :-) Jeg har idag kontaktet sp for at forhøre mig om hun kender til andre fra Haderslev i samme situation som mig :-) 

I må alle have en fortsat god uge!

/Julie :-)

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.