Årh suk.. min stakkels kat

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

710 visninger
2 svar
0 synes godt om
23. november 2015

Chris87

Er så uheldig at min kat har brækket lårbenet - og ved egentlig ikke hvad jeg vil med dette opslag. Men et sted er jeg rasende, ikke på min kat selvfølgelig men på hele forløbet.

Det en uge siden det skete og først idag har vi fået svar.

Startede med at blive afvist af egen dyrlæge den dag det skete, fordi det var for tæt på lukketid??!! .

Ender med en sky dyr aften konsultation hos en anden dyrlæge, som tager røgten og ikke kan se en disse på billederne, hvorfor de vælger at smertestillende SIKKERT bare er nok men de ikke sikre, i stedet få en anden til at kigge på billederne.

Idag er vi igen til en dyrlæge, som fortæller at lårbenet er brækket tæt på hoften og hun skal opereres for en del penge. .

Jeg ved der forpligtigelser ved dyr og jeg betaler også gerne - men synes simpelthen der for mange ligeglade og "sjusket" dyrlæger efterhånden...

Tænk at min kat skulle gå EN HEL UGE før der en der ved hvad fanden de laver .

Heldigvis skal min kat allerede opereres i morgen!

Havde bare lige brug for komme af med lidt brok og luft..

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. november 2015

Isabella_mor

Chris87 skriver:

Er så uheldig at min kat har brækket lårbenet - og ved egentlig ikke hvad jeg vil med dette opslag. Men et sted er jeg rasende, ikke på min kat selvfølgelig men på hele forløbet.

Det en uge siden det skete og først idag har vi fået svar.

Startede med at blive afvist af egen dyrlæge den dag det skete, fordi det var for tæt på lukketid??!! .

Ender med en sky dyr aften konsultation hos en anden dyrlæge, som tager røgten og ikke kan se en disse på billederne, hvorfor de vælger at smertestillende SIKKERT bare er nok men de ikke sikre, i stedet få en anden til at kigge på billederne.

Idag er vi igen til en dyrlæge, som fortæller at lårbenet er brækket tæt på hoften og hun skal opereres for en del penge. .

Jeg ved der forpligtigelser ved dyr og jeg betaler også gerne - men synes simpelthen der for mange ligeglade og "sjusket" dyrlæger efterhånden...

Tænk at min kat skulle gå EN HEL UGE før der en der ved hvad fanden de laver .

Heldigvis skal min kat allerede opereres i morgen!

Havde bare lige brug for komme af med lidt brok og luft..

Husk at klag til de pågældende dyrlæger. Det er ikke i orden. 

Anmeld Citér

23. november 2015

Chris87

Isabella_mor skriver:

Husk at klag til de pågældende dyrlæger. Det er ikke i orden. 

Har jeg allerede gjort - sendte den første to dage efter min kat var kommet til skade til min egen. 

Skrev bare at jeg ærligt talt synes det var for dårligt at bare fordi jeg ringer 25 min før de lukkede ville de ikke se os - selvom min kat skreg som en gal og de kunne sagtens høre hende i telefonen.

Og i dag gav jeg lige den næste en stik pille, at det måtte være rart at have så dyre omkostninger og så ikke Være sikker i hvad man gjorde.

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.